![]() |
stelling: De politie moet jongeren aannemen die als bijbaantje toezichthouden...
op straat en leeftijdsgenoten aanspreken op hun gedrag.
Wat vinden jullie hiervan? (dit is een onderzoek voor school voor een of ander debatteer iets :D ) Alsvast bedankt :D |
*oei wat zie ik nou! TYPfout! (het moet natuurlijk toezicht houden zijn he :p)
|
Nee. Je mag je huiswerk zelf maken... Noem zelf eerst maar eens wat voordelen en nadelen, dan wil ik daarna wel met je discussieren hierover.
|
Citaat:
Maar TS, dit is een crosspost. Je mag je post maar op één forum tegelijk zetten en hij staat ook al op S&S. |
Ik ben tegen.
Waarom? Ik zal mijzelf even als voorbeeld nemen. Als ik als meisje op een groep jongeren afstap die tegen een vuilnisbak aan staan te trappen en ik zeg "Goh jongens, willen jullie daarmee stoppen?" zullen zij daar niet van onder de indruk zijn. Of ik moet natuurlijk een politieuniform aan hebben en een bonnenboekje op zak hebben, maar ik neem aan dat dit niet het geval is. |
Citaat:
|
Lekker gemotiveerd zullen die jongeren dan zijn, als ze verplicht in dienst moeten en waarschijnlijk hun eigen vrienden tegenkomen.
|
het is niet verplicht, jij zou dan kunnen aandienen dat jij dat wel wil doen als bijbaantje
|
Ik denk dat het veel te risicovol is, als er wat gebeurt dan is de politie aansprakelijk
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |