![]() |
Probleem bij Spel : Scherm verspringt naar bureaublad
Indien de mods vinden dat dit onder 'Fifa 2005' thuishoort, zwier hem dan maar daar heen ;)
Maar het zit zo. Eerst heb ik de demo gedownload van fifa, dit werkte en ik kon spelen. Nu heb ik het volledige spel geleend van een vriend en heb het geinstalleerd. IK kan mijn teams enz kiezen totdat mij spel 'aan het laden' is. En net op het moment dat het scherm zou moeten verspringen naar de match zelf, krijg ik enkel mijn bureaublad te zien ... Iemand idee hoe dit komt? :( |
Wat voor computer heb je?
|
Intel Celeron 800MHz
Windows Millenium = kutpc |
Resolutie verlaagd?
|
Een maat van mij had een spyware of adware programma op zijn pc die steeds popups liet zien. Hier had hij dan weer een popupkiller tegen want hij kreeg het niet weg ofzo.
Wat hij mij zei was dat als ie een game speelde, de game naar de desktop switchde, omdat zijn popupkiller een popup killde op dat moment. Het leek dus alsof er niks gebeurde. Ik weet niet of hij het met al z'n games had, of een aantal, of welke zelfs. |
Het kan te maken hebben dat je jouw videokaart moet updaten, omdat het een vrij nieuw spel is.
En de demo is vrij simpel en heb je er minder snel last van, wat ook kan is dat je videokaart niet goed genoeg is?? Maar ik draai hem ook op een 800 mhz dus dat is geen probleem. Ik heb wel een 128 mb videokaart. En 256 intern geheugen. |
Betere *KUCH* crack downloaden.
|
Citaat:
|
Had ik ook, was probs met mem, run memtest eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |