![]() |
[bitcomet] langzame snelheid
Ik gebruik sinds een tijdje BitComet voor mijn torrents, en dat bevalt goed, alleen de snelheid van het downloaden komt dus niet boven de 50 kbps. Vorige programma's die ik hiervoor gebruikte haalde deze snelheid wel makkelijk.
Is er dus een andere optie, behalve BitComet weggooien, zodat ik weer met een normale snelheid kan downloaden? |
bitspirit is ook een mooie client vind ik. azereus heb je ook nog.
bij torrents liggen snelheden sowieso niet zo hoog |
Azureus werkt bij mij dus om een of andere onbekende reden niet.
Zal eens kijken of BitSpirit iets it. Alvast bedankt :) |
Grappig, Azareus werkt bij mij juist veel beter dan andere clients. En ik heb nog wel al mijn poorten gesloten.
|
Azureus is imo de beste client die er is. Als er een beetje fatsoenlijke hoeveelheid seeds is kom ik er makkelijk mee aan het maximum van mijn verbinding (~250 KB/s). Nooit last gehad van slome eigenlijk. Dus gewoon weer Azureus installeren. ;)
|
Bittornado is ook wel fijn. :)
|
De verschillen zijn wel klein, dus if it ain't broke, don't try to fix it :)
|
Citaat:
http://www.java.com/en/download/manual.jsp |
hmm :/ bij mij komt met Burst! me download bijna nooit boven de 20 ofzo :|
|
en ABC (Another Bittorrent Client) is er ook nog, maar daar heb ik niet bijster goede ervaringen mee. die heb ik om de haverklap opnieuw moeten installeren.
sinds een paar dagen Azureus en die bevalt me meer dan prima. veel instelmogelijkheden en toch overzichtelijk |
Ik heb altijd een (niet dé) experimental client gebruikt, omdat die het minste CPU verbruikte en gewoon max (1 MB per seconde) downloadde terwijl hij "slechts" 100 KB/s uploadt... Overigens laat ik hem altijd wel seeden tot minstens 1:1, wel zo eerlijk...
|
Heren, dit valt toch echt onder het centrale Filesharing topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |