![]() |
Wat doe jij met Halloween?
Doe je er niets aan of maak je er een gezellig iets van? Vertel :)
Ikzelf versier t huis een beetje met pompoenen enzow, verder doe ik er niets aan. Misschien nog ff het bos in, gezellig :D |
Ik ben dan bij mijn zus in Amerika en we gaan pompoenen uitsnijden enzo. :eek: 's Avonds hebben we een feessie waarop ik óf mijn superwomanpakje óf prinsessenjurkje aan doe. Ook gaan we snoep uitdelen op de front porch.
|
wij snijden ook altijd pompoenen uit en dan een waxine lichtje erin (Y) en bij de h&m hadden ze halloween sieraden (Y) het was alleen wel lelijk
|
niet zoveel
|
Ik heb nog nooit actief halloween gevierd met pompoenen enzo. Dit jaar dus ook neit.
|
M'n schoonvader z'n verjaardag vieren, de verjaardag vieren van een vriendin van me en samhain vieren.
|
Niks, want ik vind halloween clownesk.
|
Ik ga heel misschien naar een Halloween feest
|
nog meer pompoen eten dan vorig jaar
|
Mijn vriendin verjaart de 30e en we organiseren een halloweenfeest :)
Maar de 31e zelf is het Samhain en dan organiseer ik een ritueel en eventueel een avondje met kaarsjes, mede en vrienden. |
niet anders dan andere avonden tenzij het in het weekend valt :rolleyes:
|
halloween night in de box
|
n schoolgenoot/vriend geeft een halloweenparty en daar gaak heen :D
|
Nietsss. Maar ik zou het wel leuk vinden om er iets aan te doen :D
|
Niks want ik vind halloween stom
|
ik ben in de goudvishal
zaterdag 30 okt: forms halloween (verkleed, dan krijg je korting) zondag 31 ktober: hardcore halloween met o.a. strech arm strong ook hier geld: kom je verkleed, dan krijg je korting :) |
Niks, stom amerikaans schijtfeest
|
moet je verkleed zondag :nono: :s
ik ga naar forms |
Citaat:
|
niks
|
Niks.
Ik vind het maar een amerikaans pulp feest. bah. |
Ik was al gothic.
DUS :( |
niks, bah
pompoen is vies en pompoen/suikerbiet met lichtje erin hoort bij sint maarten. voor mij dan..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
En ik vind je naam ook al geweldig. |
ik ga natuurlijk naar een hitsige halloween party
en natuurlijk niet verkleed (y) |
Helemaal niets!
|
Ik ga waarschijnlijk naar een gothic feest, waar iedereen er al Halloween genoeg uitziet zonder dat ze zich verkleden. :(
|
Het valt in de herfstvakantie ?
Waarschijnlijk drink ik wat met vrienden en luister ik een beetje Ill ninõ omdat ik onder de steeds zwaarder drukkende last van het sleepvak Spaans leef en even wil cheaten. |
samhain vieren
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: ik ga feesten. En voor de gelegenheid trek ik wel een misfits tshirt aan ofzo... |
klinkt in ieder geval konijn verantwoord
dus moet het misschien ook maar proberen |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
st. maarten thats the shit. (y)
|
Citaat:
|
wanneer is dat ook alweer?
|
Wat is Samhain nou weer?:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HALLOWEEN MEN ASS
weer zon kutfeest gericht op hogere winsten van bepaalde sectoren |
Het nieuwe jaar vieren.
|
Citaat:
|
de 29e feesje in locaal rockcafe en we gaan nog ee nfeesje houden met een groep vrienden
verder de boel denk ik wel versieren, halloween is coool :) |
Citaat:
Ik heb voorlopig geen plannen, maar dat kan allemaal nog veranderen! Ik wil graag met vrienden een avond in bos & begraafplaats gaan dolen...maarja allemaal platbroeken he :D. |
Ehm dan zijn het juist de Hospse Fjoste dus... :p
Maar de week erna hebben we vakantie, dus doe ik vanaf maandagavond tot ... (dinsdagmorgen ofzo:p) een horroravondje met een paar vriendinnen. Kei veel griezel- & horrorfilms zien :d Dat wordt leuk ;) |
Ik kots in al die snoeptasjes van kinderen die aan de deur komen :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |