![]() |
Achter gesloten deuren, en er weer doorheen
Achter gesloten deuren, en er weer doorheen
Ik ben geen gek, noch een gestoorde doe in principe zelfs geen vliegje kwaad Ben geen schizofreen of kleptomaan geen dwangmatige of psychopaat Maar als je nooit goed hebt gekeken had je 't vast niet zo verwacht Doch ben ik enkel door omgeving tijdelijk in veiligheid gebracht Voor mezelf en niemand anders omdat ik barste van verdriet Maar als je zelf zo nodig beter weet geloof het maar, 't interesseert me niet Ik hoef mij niet te gaan bewijzen voor de mensheid om mij heen Want een plaatsje in de maatschappij gaat dwars door deze stempels heen |
Way you go girl :)
In het begin maakte je gedicht me aan het lachen maar het lachen verging me op het laatste want je hebt eigenlijk méér dan gelijk met je eindregels... (y) |
Citaat:
Grtjs. |
Ik vind dat je altijd goed verzorgde gedichten schrijft en dit is er weer één van. Wel zou ik graag wat meer geëxperimenteer bij je zien. Vaak blijf je aan deze structuur vasthouden en volgens mij is dat jammer, want ik meen dat er nog veel meer in zit.
Hier onder heb ik wat suggesties. Ik hoop dat ik niet op je tenen trap. Citaat:
|
Nee hoor, je trapt mij niet op de tenen...
Wat betreft; inprincipe. Ik las mijn gedicht over, en wilde het veranderen. Keek bij jou aanwijzingen, en zag m erbij staan. Als dat geen toeval is. Soms helpt het je gedicht honderd keer over te lezen, voordat je het plaatst, anderzijds; soms moet je het overlaten aan de lezers, en gewoonweg de reacties afwachten. Ik geloof dat ik de juiste keuze heb gemaakt vandaag, toen ik heb gekozen voor het laatste. :cool: Bedankt! Grtjs. |
doe in principe zelfs geen vliegje kwaad
Deze zin vind ik net wat te lang, en omdat het leestempo door dit metrum vrij hoog ligt struikelde ik even. Ik sluit me bij alluman aan; ik vind het perfect verzorgd en het leest heerlijk, maar eens iets geheel anders zou ik toch leuk vinden. Qua inhoud; perfect weergeven, in een mooie vorm. De boodschap breng je treffend over (y). |
ja goed. het eerste couplet loopt voor mijn gevoel iets minder, maar over het algemeen inhoud/stijl (y)
|
wow, vet gedicht....hiermee uit jij je gevoelens heel erg goed (als ik het goed heb, dat het jouw eigen gevoelens zijn en geen fictie)...(y) echt mooi...
|
Ja! Deze vind ik weer heel veel beter dan de vorige die je postte. :) Een hele goede en herkenbare inhoud en - zoals hiervoor al gezegd is - een mooie en verzorgde vorm. Jouw stijl spreekt me wel aan. Iets anders zou natuurlijk ook leuk zijn, maar de vorm waarin jij jouw gedichten nu giet vind ik ook erg mooi. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |