![]() |
mag nie weg
hallow mense...
tis vakantie...holadiee..dusn tijd om leuke dingen te doen dus ik zou ook deze week een x samen met een vriend van me film gaan kijken en gaan winkelen het enige probleem is mijn ouders... hun zijn er erg op tegen dat ik bij hem film ga kijken en x ga winkelen... toen ik vroeg of et mog...vonden ze het meteen raar dat ik diej dingen ging doen met een jongen...diej een vriendin heeft.. je mag tog wel gwoon wat leuke dingen doen met je vrienden? hoe krijg ik mijn ouders zowver dat ik tog weg mag want er gaat helemaal nix gebeuren. we zijn alleen vrienden en meer nie..... |
Ja heur, dat mag best.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij hebt geen vriend neem ik aan? ik denk dat ze gewoon bang zijn dat je wat met die jongen gaat doen. beetje raar, alsof ze je niet vertrouwen. maar anders moet je eens goed met ze gaan praten, kijken waarom het precies niet mag en misschien kan je dan hun argumenten tegen spreken.
succes ermee!! |
Citaat:
|
Citaat:
enuuh..dankje he |
en als het echt problemen worden enzo zeg je toch gewoon dat je met een groep vriendinnen gaat :p
|
vraag of zij zelf geen getrouwde vrienden/vriendinnen van het andere geslacht hebben.
Serieus: dit is wel erg kinderachtig en onvolwassen van hen! |
Inderdaad behoorlijk infantiel...
Maar hoe oud is die jongen dan? En hebben je ouders hem al eens ontmoet? Hoe dan ook, als jij toch niets van hem wilt, moeten ze je maar geloven en leren te vertrouwen. En mag het dan nog steeds niet, (oke, slecht advies) haha maar een leugentje om bestwil mag hier best. |
Citaat:
|
pas de danoontje reclame toe:
Leeftijdsgenoten, de maat is vol. we moeten huiswerk maken, verantwoordelijk gedrag tonen, mee naar de verjaardag van de buurvrouw, altijd om 6 uur aan tafel zitten, en veel geld sparen. Wat krijgen wij hier voor terug? :cool: |
Citaat:
|
tjah, ouders... ik begreep er ook nooit wat van...
gelukkig woon ik nu op kamers :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |