![]() |
Dino baby's
Heey allemaal!!
een paar van mijn vrienden en ik zijn op zoek naar het liedje van de dinobaby´s (je kent het misschien nog wel: dat liedje dat bij dat programma op kindernet hoorde) en aangezien we die vaak wel zitten te zingen maar geen id meer weten hoe het nou precies ging: wie heeft het liedje!! oftewel kort samengevat: GEZOCHT: dinobaby's theme song bij voorbaat dank! |
dino babys! slaan op hol :cool:
|
Die poll moest?
|
Fascinerend
|
past dit niet beter onder film en tv in een algemeen topic over dino baby's?
|
dinobaby's:D:D wieh :D ben nie gek!
|
Hehehe...
|
wat?
|
Geweldig!!!!
P.S. Heb je al op een p2p-netwerk gezocht....Soulseek ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee niet die :( nu zit ik weer dagen met dat melodietje in mijn hoofd...
|
Citaat:
|
Whaaaaah GEWELDIG.
Dat liedje heb ik nu ook alweer in mijn hoofd. Vroeger vond ik dat altijd zó leuk. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd dinobaby's rulere!!
ps: heb nu ook ineens que si que no in me kop :( dinoobabies sijn te geeeeeeeek!!!! sgreeuw sgreeuw weg jody bernal!! dino baby's!! |
ik drukte op de laatste optie .. maar toen schoot de hele serie me weer te binnen :o ik vind hem geweldig :D
|
"Dinoobaby's... Dinoobaby's... Hee!!! Haaaaloooooo!!!!" :o
|
hm.. dinobaby's....
kunamosity en muizje hebben me er al aardig gek mee gemaakt... zingend in de auto, op straat.... ... *zucht* GEZOCHT: VRIENDEN DIE DIT NUMMER NIET KENNEN:P *maar jah muizje, je hebt gelijk, ook ik vond het geweldig :rolleyes: * |
:|
|
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
dac de pterodactylus kan vliegen in de lu-hucht
maar hij jaagt de dino babies soms ook op de vlu-hucht dino babies plaagt ie voor de lol dino babies slaan op hooool! YEAH! \m/ |
:confused:
|
:(
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |