![]() |
tippies?
Wie heeft er onlangs mijn tipblokje gezien? Hij was vrij nieuw, en ook al had ik em nog maar kort, was (ben) ik er erg aan gehecht. Ik heb em het laatst gezien waar ik em heb neer gelegd, maar waar was dat ook al weer? Alsjeblieft, ik mis em zo!!
Om mijn gevoelens te sussen heb ik een crappie stukje geschreven, enkel zo crappy omdat ik niks zonder mijn tipblokje kan... Een tipblokje is maar klein, maar haar aandacht is altijd fijn regen sneeuw, kou en wind maakt niet uit als ik haar weer vind kom nou terug, tipblokje van mij want alleen dan ben ik vrij, vrij, vrij WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik heb ze niet en ik zou 't op prijs stellen als je je laster campagne achterwege liet, evenals dat bezoek van de politie met huiszoekingsbevel. (n)
|
:d word dichter <3
|
:D.
Dan koop je een nieuwe... |
Ik heb ze gevonden op rotterdam cs. na de vakantie ben ik weer in rdam, maandag half 12 @ rdam cs ? Dan krijg je ze terug ;)
[edit] ik heb er wel een paar gebruikt, is dat erg ?[/edit] |
=) Nee neti... Dit helpt ook niet echt
|
Citaat:
|
Kijk eens in je haar zeehondje :D
|
nee, daar zitten ze deze keer niet.... denk ik :o
|
hihi ^^
kzou toch maar eens goed kijken anders doen we weer al die moeite voor nix. Of zullen we al vervangmiddelen gaan opsommen? |
niemand gelooft me :(
minderwaardigheidscomplex |
Met zeehonds verleden? Tuurlijkniet.
|
:d
|
Ik denk gelijk aan een koekiemonster liedje:
waaaaaaar is mijn koekjuuuhh!! en verder ken ik em niet echt. |
|
onmin oldskool *handgebaren*
|
Citaat:
|
je weet toch!
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/30137.jpg EZBlade en zeehond, O.G´s fo life yall!! |
negers in hart en nieren ! :o
|
ja man, daar zijn we KEI zwart! ;)
|
|
|
amen !
|
ach heel mijn 5 juni komt weer boven. Eerst die lijn inclusief liniaal die ik nog heb en dan weer deze foto :D
|
als ik ze vind krijg ik dan een vindersbeloning?
|
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik ze had ?! :o
had, ze zijn op |
|
onzin forum zuigt
|
hehe
you know what sucks? -vacuumcleaners. you know what sucks in a metophoric way? - black holes. you know what isn't funny? |
Hehe beste topic in weken.
|
HIPPIE
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |