![]() |
hoe vaak heb jij contact met je verkering?
hoe vaak smssen jullie/bellen jullie zien jullie elkaar mailen jullie etc?
|
heb voor elke dag een keer gestemd.
Maar dat is gemiddeld. |
we zien elkaar zes dagen in de week + we sms'en en bellen zeer regelmatig. 'meermaals per dag' dus.
xxx |
zie em een paar keer in de week op school, en anders sms en we wel. en natuurlijk ff in t weekend
|
hij zit bij mij in de klas dus eigenlijk bijna elke dag, misschien 1 dag in de week niet
|
Een paar keer per week. We zien elkaar sowieso bijna ieder weekend (heel soms wil het wel eens een weekendje niet kunnen) en we spreken elkaar bijna iedere dag wel op MSN of per SMS/telefoon. Bíjna iedere dag, soms ook niet. Tenminste, ik vind het altijd wel leuk om een SMSje te sturen als ik ga slapen, en dat doe ik dan ook iedere dag, maar daar hoef (en krijg) ik ook niet altijd antwoord op.
|
ik msn/bel elke dag, en zie hem 1 of 2 keer per week.
|
We zien elkaar elk weekend, en door de weeks bellen/smsen.
|
meerdere keren per dag. Ik zie hem op school en daarbuiten spreken we af, bellen/smsen we en spreken we elkaar via msn
|
Citaat:
|
Met mijn laatste vriend had ik elke dag minimaal 1 keer contact. Soms vaker.
|
minstens 1x per dag.
|
Ik zie hem meestal 5x in de week, soms kort, soms langer. Verder bellen we elkaar meestal op de andere dagen. Ook sms-en we, en hebben we soms hele mailconversaties.
|
We hebben al 3 en half jaar waarvan we zeker 2 jaar en 7 maanden, hier en ik amerika samen in hetzelfde huis woonden. Extreem veel dus .
|
Best wel weinig, hij woont hier 70 kilometer vandaan en mag niet bellen, vanwege een hoge telefoonrekening, dus we msnen veel en ik zie hem 2 x in de maand hooguit :( echt klote gewoon...
|
elke dag sowieso via msn en ik zie hem op zo, woe, vrij en za! :)
|
Elke dag sowieso.
|
Ik heb geen verkering, maar wel meermalen per dag contact.
|
iig elke dag en msn en mail en sms etc.. tja soms ook wel ja :)
|
Ik zie hem op school elke dag, vaak doen we nog iets na school, en in het weekend dus ik heb maar op elke dag gestemd.
edit: Oh, sms en msn doen we nauwelijks aan en telefoon alleen om af te spreken ofzo. |
we wonen samen, dus ik zie hem elke dag. Maar overdag sms ik hem iets van 5 keer. En verder bel ik hem soms ook.
|
paar week per week...
|
1x in de week ofzo
|
Citaat:
msn :rolleyes: |
sms/msn meerdere malen per dag :D
|
We smsen wel elke dag, bellen elke dag en zien elkaar 5 of 6 dagen per week. Ik ben echt verslaafd aan hem, en dat nog na 3 jaar en 2 maanden. Maar 't is zo'n scheetje ook he...... (l)
|
we zien/spreken elkaar van vrijdag avond t/m zondag middag/avond.
|
Ik woon samen, dus ik zie hem elke dag :)
|
Zien;
Eerste bijna elke dag. 2e een keer in de week/2 weken, daarnaast msn (bijna altijd) en telefoon (soms). Nu niets meer. |
Citaat:
Maar als alles meezit woon ik binnekort ook samen, kan niet wachetn :) |
Ik spreek hem ook eigenlijk wel meerdere keren per dag.. de ene keer spreken we elkaar iets van zes keer en de andere keer maar twee dus het verschilt gewoon per dag en aan het feit of we het druk hebben of niet..
|
een paar keer per week.
mailen of bellen. Om de dag ofzo (afgewisselt met elkaar zien..) |
Ik heb geen 'verkering'. :)
|
Wij zijn in principe elke dag samen.
|
Ik zie m elk weekend, dan reist hij naar mij toe of ik naar hem (afstand Tilburg - Ede :() en we smsen elke dag wel een (paar) keer. Soms bellen we ook. En eigenlijk elke dag wel op msn :)
Heb dus voor meerdere malen per dag gestemd :) |
Ik heb gestemd op iedere dag, maar ik had eigenlijk moeten stemmen elke dag meerdere malen. Ik bel mijn vriendje iedere dag, en spreek hem meestal ook nog op msn.
Omdat hij ver weg woont, zie ik hem niet iedere dag :( |
Citaat:
|
meerdere malen per dag.
|
Ligt eraan, zoals nu spreek ik hem waarschijnelijk straks pas (wat dus na een week is), want ik heb het zelf ontzettend druk en hij is nu een weekje bij zijn ouders want hij heeft vakantie.
Anders zie ik hem elke dag. |
We zijn dagelijks bij elkaar :D
|
meermalen per dag
|
Ik wil toch echt iedere dag wat gehoord hebben van hem..
Ik weet niet, maak me anders een beetje zorgen en ben gewoon nieuwsgierig wat hij gedaan heeft, hoe school ging etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |