![]() |
[morgen] Rain Man op tv!
http://tvgids.nl/artikel10825.html
Rain Man, prachtige film, morgen op Yorin, dus ik zou zeggen: zet je DVD-/videorecorder maar vast aan en stel hem in, want dit wil je zeker vastgelegd hebben :) >> dit topic fungeert trouwens ook als algemeen discussietopic voor deze film op het moment ;) >>> bedankt ;) |
yorin toch :confused:
|
Citaat:
Yorin, Veronica... Dat was toch vroger een? Ach, Veronica had ooit deeltijd Ned 2, en ik hang nog een beetje vast in die tijd, met mijn TV die al ouder is dan RTL 5 en SBS6... Yorin... kan ook wel ;) |
Een van mijn favoriete films :) het concept spreekt me aan en de muziek vindt ik geweldig :)
Op een of andere manier raakt deze film bij mij een goede snaar :) echt een topper (y) |
Ik ga m opnemen :)
|
Dustin Hoffman is echt geweldig :cool: (y)
|
K-Mart sucks :cool:
|
Kijken dus.
|
I'm an excellent driver..
|
Ik ga wel kijken denk ik.
|
das toch met robbin williams en tom cruise? (of hoe je die namen ook schrijft)
|
Wel met Tom Cruise, maar niet met Robin Williams. Dustin Hoffman.
|
ow ok, dan haal ik er 2 door elkaar, maar is wel een goede film geloof ik, dus ik ga m denk ik wel kijken
|
Die ga ik eens kijken.
|
Ik had hem vorige week al gezien...
|
Ik heb besloten hem niet te gaan kijken, wil ik hem zien, dan prop ik mn dvdtje er wel in :o
|
Ja, die wil ik zien.
|
Dat ga ik wel kijken. (y)
|
MM... toch maar het eerste half uurtje gekeken onder het eten. Blijft een toppertje (y)
|
ik weet nog niet of ik m af ga kijken eigenlijk, ben niet in zo'n tv-kijk-mood :)
|
Godver, vergeten :(
|
Citaat:
|
Wel een aardige film
|
mooie film, ontroerend en grappig tegelijk. en dat acteerwerk van dustin hoffman (y)
|
Dustin Hoffman zit ook in American Buffalo, en dat is ook wel een fijne film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt zo'n mooie film! (y)
die acteur is echt zooo goed zeg! (y) :cool: (y) hij heeft toch ook een oscar gekregen voor die rol? |
Hij heeft iig wel de oscar voor Best Picture gehaald in '88
|
Citaat:
>> quote uit linkje TS |
Goeie film! Toevallig heb ik binnenkort een toets o.a. over autisme.. Kwam dat ff goed uit :-)
|
Citaat:
|
Ja, Dustin Hoffman speelt een 'idiot savant'. Dus een zwakbegaafde met speciale gaven.
Geweldige film, kan niet anders zeggen!;) |
Wow, echt een mooie film. En inderdaad erg goed geacteerd door Dustin Hoffman. Zijn stemgeluid werd erg grappig op een gegeven moment.
|
Citaat:
De grootste kenmerk van een autist is dat hij sterk in zichzelf is gekeerd. Rainman was sterk in zichzelf gekeerd, je hebt ook autisten die wat meer contact met de buitenwereld hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |