![]() |
Met gitaren gooien aan het einde van optredens
Wat vinden jullie hiervan?
|
achterlijk, geef ze dan maar aan mij
|
Citaat:
|
rockstar attitude -kots- het echt kapot meppen van gitaren bedoel ik dan..... Weggooien kan af en toe nog wel.
|
zolang het bij de muziek past vind ik het goed.
|
moeten ze zelf weten..
|
Triest.
|
Explosions in the Sky mag het hoor. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gitaren weggooien is niet zo erg, maar ze totaal thrashen is triest. |
ja ok ik zou ook zeggen geef er maar eentje aan mij... Maar ze gaan niet altijd stuk he..
Je ziet het heel soms ook bij kleinere bands.. maar die zorgen er wel voor dat ze een beetje heel blijven.. Maar het hele idee dat ze aan het einde gewoon helemaal los gaan staat me wel aan.. :bloos: |
Citaat:
|
als het huurapparatuur was en iemand anders draait voor de kosten op, who cares.
|
ja of je koopt een oud goedkoop gitaartje van 40 euro op marktplaats.nl en slaat die aan gort... alle meisjes vinden je dan zooo stoer :p
|
Soooo 1992.
|
tja, ik vind het een beetje dom als mensen denken dat de bands in kwestie hun eigen apparatuur slopen
|
nee wie gooit er nou met zijn eigen lievelings gitaar?
:rolleyes: |
Dude, dat is toch het toppunt van stoerheid...
|
als je met je gitaar wil gooien moetje dat vooral doen.., zolang het niet jouw gitaar is vind ik dat je niet moet zeiken
|
koddig
|
Ik vind het maar een raar verschijnsel. Maar het lijkt me wel lekker om te doen. Misschien ook wel kinkie om te zien, maar dat maak je nou eenmaal niet mee als je zo gothic bent als ik.
|
geweldig.
ik vind het zo suf al die mensen "ohoooo geef hem dan aan mij!!", ik zal hem es in je strot rammen tyfusmongool. |
Citaat:
|
extreem hip
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
belachelijk
|
Citaat:
|
Lijkt me geweldig, TRASHEN!!!!!!
en fuck die 'geef het dan aan mij' gedachte. Jij dacht ook niet aan hongerige negertjes toen je je etensrestjes in de prullenbak gooide... :rolleyes: |
Ik gooi altijd mijn Gretsch weg na een gig.
|
Citaat:
|
Citaat:
en als ik zoiets zou doen, zou ik gewoon mn gitaar aan de lekkerste dame daar geven ;) hoe fout :p |
Citaat:
|
ach ik doe het ook na een gig... beetje gitaren tegen versterker aan drukken/gooien... geeft leuke geluidseffecten..
|
Citaat:
|
als ik het geld had wist ik het wel
|
Als de aggressie oprecht en 100% echt is wel.
|
ik ben meer van de 100% agressie, al dan niet oprecht (Y)
|
't kan iedereen toch wel eens gebeuren dat ze na een optreden hun gitaar uit hun handen laten glijden?
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe moet z'n vrouw verkracht zijn en z'n hond opgegeten? |
Citaat:
ik vind t erg lame, zonde van de instrumenten en vooral om te laten zien hoe stoer ende trui je wel niet bent |
Citaat:
|
gitaar trashen = satishfaction?
|
wat korn of metallica doet met hun gear zal mij een worst wezen ik denk dat gitaren/gear slopen niet te permitteren valt bij de meeste artiesten waarvan ik houd.
|
Citaat:
|
of als je de zanger van the vandals bent en in het drumstel springt, dat mag ook wel
|
haha ja idd :D
|
Citaat:
als ze dat in het eerste nummer doen graag. |
Citaat:
of je gitaar in de fik steken zoals jimi :cool: maar idd niet iedereen moet het doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |