![]() |
men behaving badly
Ik heb net een dvd, deel 5, gekocht. Lang geleden dat ik dit gezien heb. Wat vinden we hiervan?
Mijn mening: een van de meest hilarische comedies allertijden. |
Ik keek het altijd op de BBC. De meest hilarische zou ik het niet noemen, maar het is idd wel heel erg leuk.
Vooral de immitatie van startrek schuifdeuren :D |
Citaat:
|
Heeft er niks mee te maken Nerdje! Ik hou van lads. Lads zijn cool. ik word vaak bestempeld als 'one of the lads'. Hoe meer er gefart, gepuked en gesweard word, hoe beter. Maar The young ones, bottom en blackadder staan nou eenmaal hoger in mijn lijstje.
Ja, ik heb een britcom lijstje. :o |
Citaat:
Men behaving badly is erg leuk. |
Citaat:
Mijn britcom lijst is dan ook absoluut niet chronologisch, maar gewoon afgestemd op mijn persoonlijke voorkeuren. Wel lastig, want de nummer 1 veranderd nog wel eens. Trouwens ontopic ofzoiets: Ik <3 tony's poedel kapsel dat ie had genomen om debs moeder te imponeren. En gary's immitatie van een mongoose bij de psycholoog aka 'the totty doctor'. :D |
teh appendix
omg <3! |
Ik vind dat 't weer eens op TV moet komen aangezien 't vrij geniaal was. (y)
|
(y) superkomedie
Tenminste, de afleveringen waar Tony in zit die andere knoeperd was knudde :mad: |
Citaat:
Maar goed, de DVD's zijn voor ong.6 euro p/st te koop bij de freerecordshop. best wel goedkoop dus ik denk dat ik die binnenkort maar ga kopen. |
ik luister altijd naar funx top radiozender met veel marokaans turkse muziek en r&B en hiphop (ben zelf nederland btw) maar vind het vaak zeer mooie muziek die ze draaien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |