![]() |
Backstreet Boys
De amerikaanse popgroep de Backstreet boys werkt momenteel aan een comeback. De groep komt in November met een nieuwe single, gevolgd door een album in februari en een wereldtour.
Ik heb al wat nieuw materiaal gehoord en ze klinken echt heel anders, een stuk volwassener. Ik denk dat ze best wel weer succes gaan hebben en een breder publiek zullen gaan aanspreken, ook diegene die er voorheen niks van moesten weten. Wat denken jullie? |
ik denk dat ik het een nogal wanhopige actie vind. en verder denk ik niet dat ze een veel breder publiek gaan aanspreken. en ik denk dat ik deze post erg vriendelijk vind, maar ik heb ook een goed humeur nu.
|
jammer.
|
inspiration from your damnation
|
De laatste keer dat ze in het Geldredome optraden was het stadion al half leeg. En nu met een comeback verwachten ze weer volle stadions voor een paar dertigers? :rolleyes:
|
Citaat:
leuk. |
haha... dan moeten ze denk ik toch eerst een andere naam nemen ofzo want Backstreet Boys klinkt niet zo erg ehm, voor een breed publiek zeg maar.
Maar ik heb nog geen nieuwe muziek gehoord dus eigenlijk kan ik niet echt oordelen. ik was er vroeger trouwens wel fan van :D |
Citaat:
|
he bah moet dat nou?
|
boooooooooring
|
Ik denk dat ik Loudnezzzzzz leuker vind.
|
nee, van mij hoeft het niet.
|
wat is volwassener? dat is geen beschrijving van muziek.
|
Citaat:
maaruh, ja, ik denk niet dat het nog wat word met hun. er zijn zoveel bands op dit moment en ik denk dat de meeste 'fans' allang andere muziek leuk vinden. maar vind het wel geinig om weer iets van ze te horen :p |
|
bovenstaande link bevat de song "beautifull woman" dat waarschijnlijk de nieuwe single gaat worden. Ik stelde deze vraag omdat de backstreet boys op dit moment een kleine wereldtour maken en ze ondanks dat er geen nieuwe single of album uit is alleen maar voor stampvolle zalen optreden met zo'n 180.000 toeschouwers. Er is dus blijkbaar wel nog een markt voor een groep als de backstreet boys
|
Citaat:
:| |
china,japan,mexico,V.S
|
ik vind sommige oude backstreetboys liedjes best swingend hoor.
|
Hm... vroeger was iedereen daar ongeveer fan van. Vind het geen geweldige muziek, maar die oude liedjes brengen wel herrinneringen op. Denk wel dat er zeker nog een markt is voor dit soort muziek. Ik bedoel,.. kijk alleen maar naar de huidige Top 40, daar hoeft dit zeker niet voor onder te doen.
Maarja... t zou niet mijn eigen keuze zijn. |
I want it that way was best catchy :o
|
Is Kevin nu niet inmiddels 40 ofzo :(
Ik heb ze gezien in de arena, dat was wel dolletjes. Toen moesten we allemaal in het blauw komen maar ik was toen net alto geworden en ik had de kaartjes al langgg van te voren gekregen voor mijn dertiende verjaardag en en en toen deed ik een blauwe broek aan maar een rood shirtje want ik had wel een blauw shirtje maar die stond niet goed bij die bindhhivoorhoofdpuistpuntjes die ik altijd maar op moest doen en bij mijn donkergroene ribjas maat 36. |
Citaat:
|
Als ze zichzelf belachelijk willen maken, mij best. Ben nooit fan geweest, aardig deuntje om op te dansen, maar kom op. Ze kunnen bij elkaar komen, maar het ingredient boyband/girlband is zo passee dat het toch niet werkt.
Dit geld trouwens ook voor het zwaar irritante programma van rtl4, popstar rivals ofzo? |
Citaat:
|
Geen behoefte aan. Ik vind ze in ieder geval wel véél beter dan de gemiddelde crap uit de top 40, maar nog steeds vrij kut.
|
Citaat:
dit is het grootste stadion in japan: Name: Yokohama International Stadium Club: Yokohama Marinos City: Yokohama Capacity: 70,000 dus het is echt crap van die 180 000 mensen, ik geloof ook nooit dat er uberhaupt zoveel mensen heenwillen. zo achterlijk zijn ze in die landen nou ook weer niet |
Ik heb in een periode vreselijk stoer lopen afgeven op hen. Erna heb ik me erbij neer gelegd dat ik ze wel een paar leuke dansbare happy dingetjes hebben, al ben ik op dat gebied nog net iets meer voor n Sync. Opzetten en dansend door het huis huppelen en vooral vals meebrullen :D.
Maar ben benieuwd wat ze gaan forceren. Godver. En alweer het besef dat ik oud word. Ik herinnerde me net dat ik toen in t 3e of 4e zat en dat is alweer 7 jaar geleden :(. |
als tiener was ik een grote fan.
nu heb ik het niet meer op pop muziek. toch ben ik erg benieuwd en zal ik het zeker luisteren wel heb ik moeite met het nummer "lift me up" ik ken het nummer al heel lang omdat het geschreven is door een nadere zanger waar ik graag naar luister. ik weet dat hij nu graag ook voor andere groepen schrijft.. maar waarom nou net bsb.. zucht..net of je nieuwe vriend je verteld dat ie een leuk iemand heeft ontmoet en het je ex blijkt te zijn.. :( maar ja.. we zien het wel.. ent btw houd eens op met zo te zeiken over de leeftijd! ja nick is nu zo'n 24 en kevin is 33 meen ik... NOU EN?????! |
woo fucking hoo :o
|
GAY
|
nou nee..
en als het zo was? so what?! zou je er problemen mee hebben ofzo? :nono: |
haha ben je of speel je alleen maar de doos?
|
Ik dacht al dat het over mijn leeftijd ging :(
Maar hun geaardheid doet trouwens niet terzake :). |
Ik zie dat het maken van een fout met de bezoekers aantallen al tot opmerkingen heeft geleid.
De capaciteit van de stadions in china is echter wel 120.000 mensen, dit is inderdaad een stuk minder dan de eerder genoemde 180.000 maar is nog steeds heel veel. |
Citaat:
|
Ik heb altijd verwijtende opmerkingen naar mijn kant gehad, omdat ik *nsync niet leuk vond. Arme, arme ik. Hoop het straks niet te krijgen met die bsb gasten.
|
Citaat:
|
Ik zeg niets.
|
Backstreet Boys waren echt wel cool vroeger...ben in Ahoy naar ze wezen kijken...gingen ze door de lucht zweven enzow....erg goed optreden...jammer alleen dat we op de tweede ring zatn, veel te hoog....
|
Citaat:
|
ja stelletje kut communisten;)
dat zijn het toch? |
Niet meer dacht ik.
Hoe dan ook, hun pr0n is matig. |
Citaat:
dit hoofd is achterlijk |
Citaat:
|
Chinese pr0n is achterlijk.
|
overigens denk ik dat de mensheid wel weer stom genoeg is om er weer in te trappen en die gasten een hoop centjes te laten verdienen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
onderonsje tussen ufke en mij, bericht was ook voor ufke bedoeld, no offence dus;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |