![]() |
Wat doe jij met kleding die je niet meer draagt?
Gaan ze de poetsmand in? Geef je ze aan een stichting die er voor zordt dat ze bij mensen terecht komen die er behoefte aan hebben, bijvoorbeeld het Leger des Heils? Of geef je ze weg aan vrienden, familie kennissen die er nog wat in zien?
|
Ik gooi het gewoon weg of geef het aan mijn zusje en soms prop ik alles in de zak van Max en die breng ik dan naar een AZC maar ja daar staan BMW's op de parkeerplaatsen dus dan denk ik :s
|
in een vuilniszak, en dan naar mn buurmeisje.
en als die het niet mooi vind, gaat het naar de humanabak |
Heb wel eens wat in van die speciale vuilniszakken gedeponeerd, die opgehaald worden ten behoeve van...
|
eens in de zoveel tijd gooi ik het weg of wat nog leuk is verkoop ik.
|
Als het er nog perfect uitziet en ik draag het gewoon niet meer, zet ik het op Vraag & Aanbod (maar alleen als ik in geldnood zit eigenlijk). Verder staat er in mijn dorp zo'n kledingcontainer dus daar gaat ook regelmatig een berg in.
|
Dat wordt verfkleding over het algemeen, en ik gooi weinig weg, ik ben nogal zuinig op mijn kleding, stuk gaat het zelden.
|
als het goed is, wordt die kleding binnenkort op V&A geveild voor het goede doel :) mijn portemonnee.. maar dan moet mijn cameraatje wel ff meewerken, anders kom ik nooit van die gothische jurken af.. :o
|
De dingen die ik tegenkom bij het opruimen van mijn echte kledingkast verhuizen naar de algemene kledingkast en dan staat het voor mijn moeder&zus vrij om iets te pakken en omgekeerd natuurlijk. Soms vis ik dan ook nog wel iets terug. Die kast ruimen we eens in de paar maanden op & wat dan weggaat gooien we in zo'n bak of geven we mee aan het Leger des Heils.
|
die liggen nog in mn kast
soms verknip ik ze tot iets anders maar meestal blijf ik ze gewoon bewaren |
Ik bewaar ze, want ik vind het zonde om dingen weg te gooien. Over 10 jaar is het mss wel weer erg hip, of mss kan ik dan weer wel m'n booty in m'n oude broeken propppen.
|
Citaat:
|
Mijn m00der heeft gister 10 :eek: zakken kleding aan de arme kindertjes gegeven (y)
|
We hadden een paar weken geleden een zak gekregen van het Leger des Heils, die zouden het komen ophalen. Maar ze hadden die zakken heel laat uitgedeeld, dus toen ze de zakken ophaalden was ik nog niet klaar met uitzoeken.
En nu staat die zak op mijn kamer. :p |
Dat verstoft in mijn kast.
|
Ik verkoop ze aan tweedehandswinkels zodat ik er nog wat voor vang of ik geef ze aan vriendinnen. Of ik bewaar ze in zakken ergens in n kast.
|
verknip het zodat ik er nog wat leuks mee kan doen of in zo'n bak voor kids in arme landen
|
mijn jongere broertje, al moet ik zeggen dat ik echt zelden iets weg gooi, dus het komt er op neer dat mijn broertje kleren krijgt die in de was zijn gekrompen :D
|
Ik gooi eigenlijk ook niet zovaak me kleding weg. Ik heb vaak dat ik op iets ben uitgekeken, wegstop in een kast en dan 1,5 jaar later kom ik het toevallig weer tegen en kan ik het weer gebruiken. En als ik zeker weet dat ik het niet meer wil gaat het naar familie of vriendinnen en als die het niet willen moeten ze maar uitzoeken wat ze ermee doen.
|
Leger des heils, ed..
|
Meestal in zo'n zak ofzo die ze dan later op komen halen. Ook breng ik t nog wel es naar Het Goed, 1 of andere 2e hands iets hier in de buurt.
|
Verkopen
Kledingcontainer |
ligt achterin mn kast
|
Meestal in de kledingzak maar sinds kort heeft een vriendinnetje gevraagd of ze mijn kleren nog ff mag zien voordat ze in de zak verdwijnen...
|
Of ik gooi het in de kast of ik geef het aan mijn moeder die het dan in de kledingcontainer gooit :)
|
geef ik aan mijn zusje
|
verkopen
|
Citaat:
|
^ dat ook
|
Vorig jaar heb ik een hele zooi weggegeven voor school met een inzamelingsactie en de rest ligt ergens ver achterin m'n kast weg te rotten.
|
hm, om de zoveel tijd komt er wel weer kleding uit mijn kast zeggen waarvan ik denk: Ugh, past niet meer, niet meer mooi, kapot, kut gekrompen....
vaak verknip ik het en probeer ik er nog iets leuks van te maken (met bijv. goedkopere shirtjes) de iets duurdere shirtjes enz gaan naar mijn zusjes ..... |
Geef ze aan mijn broer
|
ik geef ze aan een neefje
|
Sinds ik niet meer groei, laat ik die gewoon in een kast liggen tot ik het herontdek of niet dus.
|
ik heb een paar weken geleden nog 5 vuilniszakken in de kledingcontainer gepropt, en toen zat ie ook gelijk vol (y).
|
met mn verhuizing heb ik minstens 2 vuilniszakken met kleding weggedaan, en ik heb nog steeds dingen die eigenlijk weg moeten
een gedeelte was zo erg, dat heb ik weggegooid, een deel heb ik naar de switch (2e hands zaak in arnhem) gedaan samen met nog wat meubels en al mijn overseaz broeken heb ik aan het zusje van mijn vriend gegeven omdat die dat nu helemaal tegek vind enzo. |
niet meer aan doen, weggooien en verkopen
alleen dat verkopen moet ik nog steeds doen |
me moeder geeft ze weg geloof ik
|
weggeven of weggooien
|
Goed doel, aan vriendinnen als ze er nog iets in zien, of ik verkoop het als t nog wat is.
|
gaan soms naar een kennis, meestal naar het goede doel
|
Meestal aan Leger des Heils
|
zak van Max
|
wat nog praktisch nieuw is verkopen op marktplaats, zelfde geld voor schoenen
|
Geef ik weg...
|
Ik geef ze aan een kennis.
Of aan de zak van Max. En soms ook poetslappen. Eigenlijk zo'n beetje alles wel. :D |
Meestal schenk ik het aan mn zusjes, of zij moeten het stom vinden, dan gaat het weg. In de zak van Max of in de vullisbak. En sommige dingen moeten bewaard blijven voor je-weet-maar-nooit. Die liggen dan achterin de kast.
|
Moet je vragen aan m00der, maar die slaapt al :D .
|
oh soms verknip ik het want dat doe ik liever met oude dan nieuwe kleren.
|
ik maak er een bikini van en dan begin ik mn eigen hooters carwash
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |