![]() |
Mobiel abonnement
Ik ben op zoek naar een mobiel abonnement. nou zag ik de telfort 200 die mij wel goed leek... bellen voor 13 cent en voor slechts 18 cent sms-en, vond ik wel aardig! :)
maarehm... weet iemand of telfort een beetje betrouwbaar is? goed bereik overal? of weet iemand nog andere aanbiedingen die gunstiger lijken? ik wil namelijk i.c.m. een nokia 6230 nemen, lijkt me wel een toppie telefoon! |
Citaat:
Zelf heb ik Hi20 (2jr) met een Sony Ericsson K700i. Goede aanbieding bij Phonehouse (y) |
Ik heb ook Telfort. En ik heb nog nooit last gehad van het bereik.
Ik heb mijn abonnement bij Debitel afgesloten. Ze hebben daar vaak goede acties en goedkope abonnementen. Ik heb nu een abo voor 7,50 per maand met 90 belminuten. Het abo duurt twee jaar en ik kreeg de eerste 10 maanden gratis. :) (Maar dat is wel sim-only) Debitel is soms veel goedkoper, je moet vooral kijken naar de acties. :) |
Citaat:
|
ik denk dak telfort 300 neem en dan de telefoon erbij, dan kan ik tenminste na 1 jaar weer een andere abo nemen! yeah!
|
|
het is uiteindelijk een hi abo geworden. ben ff naar de winkel geweest voor wat meer informatie. en telfort schijnt nog steeds op sommige plaatsen geen bereik te hebben en das echt niets! verder is hi momenteel super goedkoop, dus daar maak ik wel ff gebruik van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Binnenshuis kan het denk ik trouwens wel wat verschillen. |
ja ik heb al aardig wat gehoord over plekken waar geen bereik is... dus wat dat betreft...
|
Citaat:
|
ik sms met telfort 100 voor 8 cent per minuut..dus ik zou even goed lezen als ik jou was ;) :D
|
dan heb jij dure sms-bundels ;) maar ik heb nu al hi, weet ik zeker dat ik een goede provider heb waarmee ik bel en tis tegenwoordig ook nog goedkoop! nu maar hopen dat die telefoon snel in de bus ligt! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nokia 6230 2jr abbo, totaal prijs 165 euro. ;) iets voor jouw? 6,88 euro per maand.
En dan neem je gewoon een los abbo erbij waarbij je +75% korting op kan krijgen check: [6230] http://www.telecomvergelijker.nl/tv/...5&sms_abo_id=1 check : [K700i] (6,25 p/m 2jr) http://www.telecomvergelijker.nl/tv/...5&sms_abo_id=1 met Hi of elke andere manier ben je toch veel duurder uit |
Citaat:
En voor aantrekkelijke aanbiedingen kan je ook bekijken op www.telecomvergelijker.nl Daar hebben ze volgens mij alle aanbiedingen van allerlei sites op een site gezet. Erg handig dus. |
telfort heeft geen 90 of 150 minuten abo's ;)
telecomvergelijker.nl is idd wel heel erg handig |
Citaat:
|
Citaat:
|
debitel is echt verschrikkelijk, standaard te veel cashen op je rekening,
Citaat:
|
Ik heb een wirelesscampus abbonement.. (http://www.wirelesscircle.nl). Dat is eigenlijk een telfort abbonement waarmee je 3600 mins per maand gratis naar andere telfortgebruikers kunt bellen, en verder zijn het vrij lage tarieven geloof ik..
Kosten: €0,00 bij een tweejarig abonnement :D Overigens moet je wel van een instelling (HBO/UNI) lid zijn die van surfspot lid is, of iemand kennen die je dan introduceert.. |
Citaat:
Toen ik iemand aan de lijn had, werd ik wel goed geholpen. Iit m'n moeder bij Orange. :mad: Veel bedrijven zijn slecht aan de telefoon, ik vond debitel op zichzelf niet echt slecht. Hoe kom je erachter dat ze teveel cashen dan? @Snufje: m'n broer kwam daar ook mee aanzetten, maar ik snapte er helemaal niks van. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
orange wordt ik altijd gelijk gehopen, debitel heb ik na een half uur opgehangen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie moete allemal T-mobile nemen
dat s echt goe smsen voor 9 cen en belle voor 18 cent (y) |
Citaat:
|
ik heb orange en ik bel en sms voor 0 cent, net zoals wel meer mensen hier
dus het is handiger om aanbiedingen in de gaten te houden, want alle providers zijn normaal best wel duur |
Bij orange prepaid krijg je nu tot en met 1 februari iedere maand 5,75 bijgeschreven :)
Misschien wel handig om te weten voor mensen |
niet voor iedereen
|
Ik krijg met mijn Orange prepaid geen 5,75 smstegoed hoor.. Waarom krijgen sommige mensen het wel en sommige niet? Weet iemand dat?
|
ja omdat het de rest van het jaar nog gewoon gratis is in het weekend:) , kreeg zelf eergister een smsje van orange, het is dus geen fake.
|
Citaat:
|
Maar waarom alleen een paar geselecteerde mensen? Dat is toch een beetje een naaistreek ten opzichte van alle niet geselecteerde mensen? :P
|
Citaat:
|
Stel, er is een bedrijf met een stel vaste klanten. Hoe zouden de andere vaste klanten erover denken als dat bedrijf alleen aan de helft daarvan korting geeft zonder reden? :)
|
Citaat:
(als je meer wil weten, add me maar even op msn) |
Misschien omdat ik al een jaar of 3 bij Orange zit met mn prepaid? :D
Nou ik vind het wel mooi hoor.. nog een paar van zulke acties en ik hem mn totale prepaid geld wat ik ooit heb uitgegeven er weer uit :D Zoveel bel ik ook weer niet namelijk, liever cheapo SMS'en via Internet, en die ene minuut dat ik bel.. pff :) |
Ik krijg van Orange nu ook iedere maand 25 smsjes kado.(=5,75 beltegoed (y))
Orange Free mag idd nog gratis smsen in t weekend. Ik heb laatst gevraagd in de winkel waarom dat nou eigenlijk allemaal was, maar dat komt omdat ze bij Orange ook bezig zijn om t smsen goedkoper te maken. Maar dat wil allemaal niet zo hard lukken, dus doen ze t op deze manier om toch de mensen tevreden te stellen, zodat ze niet overstappen op andere providers die wel goedkope smstarieven hebben. (btw, die jongen uit de Orange winkel praatte z'n mond voorbij, dus dit is allemaal nog niet helemaal officieel enzo) ;) |
Ik heb vorige week via internet ook een abonnement aangevraagd. (gevonden via telecomvergelijker.nl)
Ik heb straks een Telfort 400 abonnement (1 jarig), dus 400 minuten per maand voor maar 5 euro per maand. En dan nog 3,50 voor 30 sms-jes Kijk maar op www.belzaak.nl Je betaalt dan wel elke maand 40 euro, maar van de site, het bedrijf krijg je na een aantal weken cashback, bij mij nu 340 euro. Dus een lekker goedkoop abonnement, je krijgt er alleen geen telefoon bij. |
En toch vind ik het maar een rare en vreemde actie van Orange. :p
Maar het maakt al niks meer uit, aangezien ik nu toch Smart heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |