![]() |
Regen
Hoe pas jij je aan aan de regen?
Kan het je niets schelen en ga je in je gewone kleren de straat op? Heb je een hippe plu aangeschaft? Een zuidwester? Draag je een regenpak op de fiets of verruil je je eventuele fiets voor het openbaar vervoer of de auto als het regent? Kaplaarsjes? |
als het regent blijf ik binnen
|
Citaat:
|
Je bent toch niet van suiker :rolleyes: Zou een mooie boel worden als iedereen binnen bleef..
|
Nee ik draag geen regenkleding want dat is altijd zo vormeloos :eek: en ik vind regen niet zo heel erg eigenlijk, tenzij het echt pleurt natuurlijk. In Amerika hadden we in de zomer bijna iedere week een wolkbreuk, en ik heb in Mexico wel eens in de staart van een orkaan gezeten en toen werd de lucht ineens zwart en woeien alle strandbedjes over het strand hupsakee de zee in, en toen ging het echt storten :eek: :eek: :eek: Maar ik liep gewoon nog in mijn zwembroekje want koud was het niet :D
Salutekes! |
Nou als ik buiten ben en het regent dan schuil ik. Ik doe niet aan regenpakken want ze zijn lelijk :eek: dus word ik gewoon zeiknat als ik fiets. Als het heel hard regent word ik wel gebracht :o en ik neem eigenlijk nooit een paraplu mee als het regent.
|
ik smelt in de regen, ik háát regen. maar als ik ergens naartoe moet gaan neem ik een plu mee en ik reis sowieso altijd met ov.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verafschuw regenpakken, dus dan doe ik het liefste alles met gewoon verdekt vervoer [auto, bus].
Paraplu's zijn supersexy, echter heb ik ze niet, dus dat is balen. Soms doe ik een petje op als het regent, want dan het slaat het niet zo tegen mijn brilletje. |
Regenpakken niet idd die zijn lelijk :eek: . ik doe altijd n mutsje op en n jas aan die wat beter tegen regen kan, bv n bomberjack in plaats van n stoffen/leren jas.
En ik heb n oranje paraplu. |
ik doe dan niks speciaals aan wel iets minder oogpotlood op zodat ik het niet op mijn wang heb hangen. Paraplu´s heb ik niet want die raak ik altijd kwijt
|
Citaat:
|
Vandaag had ik geen rekening met de regen gehouden.
En ik heb het geweten ook(n) |
Citaat:
shit..... die worden namelijk altijd zo leuk '' see trough '' in de regen |
Citaat:
|
andere jas vaak, heb ook een regenjas. broek moet soms wel, als je niet de hele dag met natte kleren wilt zitten (n)
en soms met een paraplu op de fiets |
Ik kan trouwens niet met een paraplu in mijn hand fietsen :o
|
Citaat:
|
ah ok, k zag een keer een chick die dat wel deed en ze had zich niet geschoren :(
|
Citaat:
|
yeah zo keek ik ook toen :D
|
In de regen blijf ik lekker thuis of bij vrienden binnen. Ik hoef maar 3x in de week savonds verplicht naar buiten, en dan neem ik altijd de auto of het nou regent of 30 graden warm is.
|
ik ben vandaag met de bus gegaan ipv de trein en daardoor was ik te laat op college maar anders had ik 40 minuten in de regen moeten fietsen
ik neem een hippe paraplu mee die bij mn jas past |
Ik heb wel echt een schijthekel aan regen. Ik draag gwn een winterjas en als ik weet dat t gaat regenen neem ik een plu mee. Heb wel een regenpak wat ik aantrek als ik een eindje door de regen moet fietsen. Geen gezicht, I know, maar je blijft wel droog. Als t motregent neem ik wel een plu mee op de fiets.
|
mijn moeder wil me nooit brengen ofzo dus als het echt hard regent doe ik fijn mn regenpak aan..:p
of je ziet er een kwartier een beetje vormeloos uit, of je loopt zeikenat op school rond..nou dan weet ik t wel. maar ik vergeet dat ding wel vaak eigenlijk.. |
Ik heb een hekel aan regen en ik vergeet steeds een paraplu aan te schaffen waardoor ik overal doorweekt aankom (N)
|
ik doe gewoon mn jas aan als ik naar buiten moet? nat word ik toch wel en ik kan niet met paraplus overweg
|
ik heb een hekel aan fijne regen, als het regent moet het maar goed regenen ( als je eenmaal nat bent maakt het toch niet meer uit uiteindelijk)
|
Ik ga dan met mijn paraplu de fiets op, of met de tram. Nu heb ik ook een rode getailleerde oliejekker die nogal cool is, dus dan doe ik die ook aan (y) .
|
Meestal gebruik ik mijn plu en als ik die ben vergeten, ren ik snel naar een afdakje/grote boom/etc. Ja ik ben een watje. Ik ben zowiezo te lui voor de fiets, dus ov hoezee.
|
Met een paraplu in de lucht, gaan we door het hele land (y)
|
Met een paraplu en een taxi kom je een heel eind :)
Vroeger ging ik altijd fietsen..... maar tegenwoordig ben ik liever lui :) |
Citaat:
|
je ne care pas
|
gewoon met de normale outfit de straat op. (y)
|
Heb een felgroene paraplu, en als het echt heel hard regent en ik moet op de fiets ben ik soms nog wel geneigd een regenbroek aan te trekken, maar meestal ga ik dan met de auto of laat me nat regenen
|
als het hard regent vraag ik mn mama of ze me met de auto brengt. :bloos: anders een parapluutje erbij. maar die raak ik zo vaak kwijt :(
|
Als 't regent dan doe ik een vest/trui aan met capuchon, want ik heb nooit een paraplu.
|
Citaat:
|
Als ik samen met een vriendin in een regenbui beland gaan we altijd rustig naar huis fietsen zingen we kinderliedjes.
Zelf schaamde ik me kapot vroeger om met een regenpak naar school te gaan, maar nu vind ik het het wel humor hebben om er droog bij te lopen in plaats van die zogenaamd stoere verzopen katten. Maar ik nu ff niet kan lopen, wordt ik gebracht met de auto :D. Voordeel! Verder hangt het van me bui af, soms ren ik naar buiten, meestal zit ik veilig binnen. Maar ik geef toch de voorkeur aan een verfrissende regenbui als het veel te heet is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |