![]() |
vriend, het doen help
Hey mensen,
K hep wel een relatie, maar we (hij) wilhet niet bekende maken (omdat vorige keer dat we hadde (2jr gelede ofzo) was da best kut, iedereen de hele tijd zeure) dus kweenie of da al erg is, of ie zich vor me schaamt. Maar opzich is hij helemaal niet zo. Ook willie al graag het doen, we hebbe al cond. gekocht, k wil wel, maar k krijg dan zo'n gevoel alsof ie het alleen daarvoor doet, terwijl we 2jr geleden niet eens hebben gezoend. Ook zijn we altijd vrienden gebleven. En heeft nog alleen met mij gezoend. Dus, zeur k alleen maar? |
Euh ik zou eens een hartig woordje met m praten http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Waarom wil hij niet dat het bekend word? Vraag het hem! En vraag om een duidelijk antwoord. Enne, als jij er een fout gevoel bij hebt om seks met hem te hebben, doe het dan niet. Zeker niet als jij het gevoel krijgt dat hij het alleen daarvoor doet. Probeer dus meer zekerheid te krijgen! Cat |
ik heb dat ook een paar keer meegemaakt maar ik ben erachter gekomen dat ze niet te vertrouwen waren! maarja... ik ken hem niet dus zou ik praten met hem ofzo!
|
Als hij echt helemala gek van je is, tenminste genoeg om met je naar bed te gaan, dan zou het hij ook wel bekend willen maken, toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |