![]() |
[gez] mini ipod
hoi, ik ben op zoek naar een mini ipod, lager als de winkelprijs sowieso, dus mocht iemand em al zat zijn,laat het ff weten dan kijken we even hoe oud en gebruikt die is en dan geef ik er nog wel een leuke prijs voor:).
Ik hoor t wel... |
Dan.
Verder heb ik geen nuttige reactie. |
misschien is deze iets voor jou?
http://www.laptopoutlet.nl/images/philips-hdd060.jpg 2 uur meer battery life, wel maar 1.5 gb.. prijs zal rond de 130 euro liggen, maar dat moet ik even navragen |
wat een lelijk ding
|
zo geweldig mooi is die ipod mini ook niet :s
|
vind ik wel
|
bovendien is het apple.. :(
|
ja maar daar weet ik toch niks van
i-pod mini is gewoon mooi wat is er mis met apple? |
Citaat:
Zorg alleen dat je ephpod gebruikt en niet itunes. Als je trouwens die 20 gb en 40 gb in prijs vergelijkt met andere mp3 spelers. Die zijn misschien 100 euro goedkoper maar wel maar met hooguit 1 gb opslag. |
apple blijft apple. en ookal is er niks mis met de gewone ipod, de accessoires zijn te duur en er had een radio op moeten zitten.
de ipod mini met 8 uur op een accu en met maar 4gb voor 259 euro.. (n) |
Zal best, apple is apple maar ik heb een Ipod en vind t echt een ontzettend geniaal ding! Echt helemaal top
|
Citaat:
|
ja leuk elf reacties en welgeteld 1 oninteressante aanbieding:S ,dit is me nou nog nooit overkomen, op slot dan maar en op naar de apple winkel waar ik als student zijnde 6%korting krijg en dus ''maar'' 252,38E hoef te betalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een vriend van een klasgenoot heeft een hele partij gekocht
|
wat vraagt ie?
|
hier even een telfoontje + abbo afsluiten, krijg je mini i-ipod. heeft me broertje vorige maand ook gedaan.
|
|
op ebay staan er wel...
|
Citaat:
hij had daarvoor ook 225 min maakte ie ook altijd wel op. |
heb ook zo'n mini besteld :D
|
bedankt voor de tip u allen, ik heb vandaag een nieuw telefoon abonement gehaald inc nieuwe telefoon en gratis mini ipod:).
Topic kan dus dicht in principe... |
Citaat:
voor de rest , leuk spul |
Heb zelfd de ipod mini!
Heel handig makkelijk dingetje! Overzetten van muziek is ook zo gedaan! Je kunt makkelijk van het ene nr naar het andere nr! |
www.tweedehandsmac.nl
Worden vrij snel nieuwe dingen aangeboden, door van die freaks die iedere nieuwe uitgave moeten hebben. Als het er niet staat, gewoon in de gaten blijven houden, er komt vanzelf wat moois langs. Zo ben ik ook aan mn iPod gekomen, was nog geen half jaar oud, scheelde mooi wel 150 euro. |
Citaat:
nog steeds snap ik niet waarom ze niet gewoon standaard een firewire-usb kabeltje erbij leveren alsof iedereen met windows firewire heeft en die hoesjes zijn ook asociaal duur |
Citaat:
|
ik heb deze, ram chill, 30 gb, en er passen rond de 10.000 nummers op:cool:<3
http://www.watch.impress.co.jp/av/do...2/creat1_2.jpg http://www.czechcomputer.cz/czc/prod...ile/26613v.jpg alleen jammer dat er geen radio opzit, echt jammer is dat:( |
Citaat:
30 GB aan muziek en dan nog radio willen luisteren :p |
achja, soms heb ik gewoon behoefte aan radio:p
|
mja metal die creative van jou heeft toch een 2.5'' harddisk erin? dan moet ie wel zwaarder zijn dan de mini ipod?
|
Citaat:
|
Citaat:
bron |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Zen Micro is echt tof.:cool: |
IK WIL OOK EEN MINI IPOD.
Heeft iemand er nog eentje, voor een leuke prijs ?!?! |
Citaat:
en ik vind hem zuigen batterij is zo op loopt soms gewoon vast (kan je alleen nog maar de batt leeg laten lopen) enik vind hem te klein :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ie toch minstens 250/300 gram weegt:o maarja, dan heb je wel wat, beter dan zo'n mini met 1,5 gigabyte. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |