![]() |
Zoek clanmembers Counter strike
ey ey ik ben net begonne met cs en ik zit nu bij een hele leuke clan maar wij hebben nog members nodig
duzz... ik hoor wel wat jullie ervan vinden hier is een link naar de clan site voor de mensuh die geen lid zijn |
Je hebt een wijzig knopje, gebruik die dan ook!
Doe je nu alweer 2 post achter elkaar binnen een minuut, wijzig dan gewoon. |
Omdat je net lid bent, dan maar meteen overal een puinzooi van maken.
Ruig. Dat knopje zit er niet voor niks. |
Zoek maar fijn verder dan
|
Citaat:
-zijn jullie serieus of nemen jullie maar alle n44bs aan? -doen jullie aan wars? |
Als je nieuw bent mag je je wel even in de forum gebruiken verdiepen. Contact gezocht dan maar??
|
omfg noobs.
kom 2on2 dan ;p |
pff gezelig hur ....
maare deze clan is een net startende pro clan momenteel is onze clan leader er nie duzz we zitten ff zonder server. maar over 2 weken komt hij terug en dan gaan we een war regele btw ik heb et ff gewijzigd zo beter??? |
we zijn een startende pro clan :rolleyes:
Waarom heb je dan members nodig ;) |
startende pro clan....(need i say more?)
Jonge het lijkt me duidelijk, je wordt hier ondertussen niet echt serieus genomen, ooit gedacht aan het spelen van wars en op pubs rondhangen en zo mensen recruteren? |
Not looking for a kiddie clan, no offence.
|
dude.
1. je site suckt 2. je clan is niet pro 3. integendeel 4. hoe haal je het in je hoofd om te recruiten op een geel forum? |
doe ff niet zo negatief mensuh dit is ook nieuw voor me ik probeer allen es iets goed te doen word et gelijk afgekraakt
:nono: duzz... hebbe jullie ook wat positiefs te melde??? en btw ik zit ook vaak op pub's alleen de meeste zuigen gewoon die wete nie wat teamplay is |
Ik heb hier slechts 1 smilie voor: :rolleyes:
|
miss heb je meer suc6 op www.counter-strike.nl daar kun je een tag plaatsen mer recruiting ofzo zeer handig en ik dat daar meer
high skilled member rond lopen dan hier. mvgr, Maradinus |
lol..
Sorry dat ik dit zeg; maar hoe kun je nou in een pro clan zitten als je totaal geen cs-ervaring hebt en laat staan war-ervaring :| MaZzUlTjAhS |
|
Zuh, daar is het forum niet echt voor bedoeld en bovendien is dit debiel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |