![]() |
no cd crack!
heey mensen ik heb zojuist cod uo via internet gedownload, doet het goed, dat weet ik zeker maar ik moet nog ff een no cd crack installeren nou heb ik zon ding dus gedownload maar nu! moet ik het over CODUOSP.exe plakken of zoiets?? ik snap niet help me
|
:nono:
|
haha ja komop help me gewoon ff, ik dacht dat hier wel een beetje coole mensen waren maar ik begin te twijfelen!
|
Hier zijn geen coole mensen. Dit is een internetforum. Hier zitten alleen nerds zonder leven.
|
haha ja nou nerd zonder leven, vertel hoe werkt die no cd crack
|
Hoe moet ik dat nou weten. Ik ben een ander soort nerd.
|
Staat meestal wel in de nfo of text file.
|
oh wat voor nerd ben jij dan? :D
|
Citaat:
|
Zelfs ik weet wat ie bedoelt.
|
Citaat:
|
:s (n) :rolleyes: :) :bloos: :nono: :nono: :nono: :nono: :confused: :| whaha :evil: (n) :cool: :o :( :p ;)
|
:D niemand gaat jou zo helpen
|
ja nou zit ik hier al 10 minuten met al die nerds zonder leven en ik weet het nog niet !! help me nou eens. ik wil mensen doodschieten ja dus help mij
|
Citaat:
|
j4|\| /\/\4r1jn1Ss3n R0xORz!!!!!!!!!1111!!!!11wHaHaahAAha!!111!!
|
Beetje normaal doen is ook zeker moeilijk.
Naja, zowizo weet je dat dat niet hoort/mag. Simpel weg, wil je een spel spelen. Koop hem dan gewoon.! |
Citaat:
|
zeg ehm nerds...
slotje? |
jezus lekker behulpzaam zijn jullie als jullie me niet gewoon hadden geholpen was het allemaal heeeeeeel anders gelopen lieve nerdies
|
Waarom zouden wij jouw ooit willen helpen, je begint hier als een kip zonder kop wat te lullen, krijg je een beetje kritiek begin je meteen maar rare dingen te roepen.
En je weet zelf verdomd goed, dat downloaden van games niet mag!! Hoe steun jij dan de ontwikkelaars die de games maken? Stel jij maakt zo een game, en je krijgt er niks voor betaald, kijken of je het dan ook nog zo leuk vindt. Koop ze gewoon legaal, en als je niet veel geld hebt, 2e hands! |
aah, ga gewoon dood ofzo
|
Citaat:
jij bent echt zo grappig :D |
Citaat:
Slotje :) |
Citaat:
En wat heeft dit met nerds te maken? Dat jij zo dom bent betekend niet dat iemand die weet waar de aan knop zit een nerd is. |
de nerdies worden boos nou zeg, ik kan wel janken
|
en de les van vandaag is, wees vriendelijk dan wordt je geholpen. gedraag je je als een arrogante zak keert iedereen tegen je :)
|
Boos, om zo een lulletje roze water als jouw?
Ach negeer het kindje gewoon toch, die te weining aandacht krijgt. |
ach gossie nerdje weet dat ie een nerdje is wat lief zeg is pappa
|
Citaat:
hoe oud ben je eigenlijk, ventje? |
ik nerd lol, ben een fulltime werkner in de horeca.
Papa ben ik nog niet. Duurt nog ff. Maar ga anders ff naar GoT toe met je moeilijke problemen:D Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen haat mij ... :( ik ga wel weg...
|
:nono:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |