![]() |
cokeblow, plof
wie heeft dit weleens geprobeerd? ik bedoel zegmaar een klein beetje snuifcoke in een sigaret of shaggie stoppen en dan oproken...
|
ja ik, maar wat is een beetje
ik heb er 2 lijnen ingedaan. Ik vind het niet zo interessant. Het duurt te kort, maar het is leuker dan snuiven |
Nooit mee bezig willen houden :)
|
ik heb et wel es gedaan. Het verschil met het spul opsnuiven is dat het sneller werkt, heftiger is, maar.. ook veel sneller uitgewerkt is. Ik vind het altijd wel handig voor als je met een paar bent, en je hebt niet zoveel meer, met zijn allen lekker sleeuw.. hehe
|
Een paar keer gedaan. Het heeft wel wat. Het is een wat sterkere rush dan snuiven, maar zoals gezegd is het ook sneller uitgewerkt. Het is in feite gewoon een gehandicapte vorm van basen.
|
Vond er niks aan.
|
Citaat:
|
ik wil het weleens proberen :p het lijkt me minder eng als snuiven...want ik heb nog nooit coke gebruikt... is cocaine eigenlijk duur?
een vriend van me heeft erin gedealt...hij zegt alleen dat het duur is...hij wil niet zeggen hoe duur |
Een vriend van me gebruikt het ook en hij verkoopt ook wel eens wat. Hij zei rond de 50 Eurie de gram maar dat lijkt mij wel heel erg veel eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu zullen er vast wel mensen reageren die voor een gram 35 euri betalen. Meeste van die lui zullen echter geen 1000 mg (aka 1 gram) krijgen en ook zal die niet erg puur zijn. freebase vorm van kook is trouwens veel beter te roken :cool: |
mja verschilt dus tussen de 30 en de 50 euro per gram. Kan vaak ook per halve gram verkregen worden. Maar wat mind zegt. De kwaliteit laat vaak te wensen over
|
en hoe komen jullie eraan? (het klinkt vast alsof ik het wil gaan kopen, maar is niet zo hoor)
|
Citaat:
|
mja dat is een netwerk wat je opbouwt. Gewoon een beetje rondvragen bij mensen die je kent
|
In Den Haag valt het me op de laatste tijd
Dat je het al voor 15 euro kan krijgen voor een halfje. Het is ook nog eens redelijke kwaliteit. De meeste vragen 20 of 25 voor een halfje, al vind ik zelf 25 te veel. Iemand een idee wat de prijs is in Rotterdam. |
1x geprobeerd.. vond het wel lekker...
maar echt super ofzo nej.. |
Citaat:
|
gewoon snuiven!
|
coke snuiven is niet eng. Het brand niet, het verdoofd alleen. Wel een raar gevoel als je keel een beetje verdoofd, lijkt net of je heel raar en een beetje moeilijk ademt
|
nog nooit gebruikt, maar wil wel :P waar krijg je t???
|
Citaat:
|
Ik zweer het je, ik heb vorige week 3 pakken liga gekocht, maar geen coke... :(
Trouwens, me moeder heeft het gekocht en ze deed vrij vreemd daarna o_0 |
nooit gedaan en ook niet in geintereseert:)
Ik ken mijn grenzen en ga zeker neit verder dan softdrugs! |
Citaat:
Maar is het echt nodig om dat te vertellen ? |
Citaat:
|
zit je weer aan de coke ouwe :p
|
lekker up ook zo opeens, ik kreeg net ook al een pb met waar ik mijn sos vandaan haalde :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |