![]() |
NOS journaal
Vergiste ik me of zag ik voor Harmen Siesen ze neus nou een muis en een toetenbord staan, terwijl hij ook nog steeds gewoon die gele blaadjes voor hem had liggen :confused: .
Het is toch niet zo dat het journaal tegenwoordig mede mogelijk wordt gemaakt door logitech :( (aan die knoppen te zien en als ik me niet vergis draadloos toetsenbord?) (n) |
Mja 't geeft meer een beeld van "we zijn ook online bereikbaar" de blaadjes zijn het draaiboek, de auto-quqeu (?) is z'n tekst... en er zal wel ergens op die desk een monitor staan waar ie de filmpjes en live verbindingen kan volgen, en waar die misschien wel over kan muizen voor en na de uitzending... maar ik denk niet echt dat ie 'm gebruikt...
|
nee inderdaad... staat gewoon interressant.. zie je trouwens bij meer programma's..
|
is inderdaad de optical desktop van logitech. is denk ik gewoon voor de show. het ziet er namelijk wel vet uit die optical desktop van logitech.
|
net zoals in die frisia reclame daar heeft die gast zo'n sony vaio notebook voor em staan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |