![]() |
Wetenschappelijk onderzoek: Urenlang schelden op een glas water
'Vloeken maakt impotent'
Uitgegeven: 20 oktober 2004 14:44 Laatst gewijzigd: 20 oktober 2004 14:47 LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova. Cheurins onderzoek was gebaseerd op de theorie dat water een soort 'geheugen' heeft, dat beïnvloed wordt door positieve en negatieve krachten. Volgens de onderzoeker hebben hij en zijn team urenlang staan schelden op een glas water. Water Vervolgens goten ze dat glas leeg over een bak zaadjes. Daarvan kwam minder dan de helft op, terwijl in een andere bak, waarover een glas zuiver bronwater was uitgegoten, bijna alle zaadjes ontsproten. Cheurin: "Daarna zijn we gaan kijken naar zware vloekers en naar anderen die bijna nooit scheldwoorden gebruiken. We ontdekten dat als mannen zulke woorden in het dagelijks leven gebruiken, dat onmiddellijk leidt tot seksuele stoornissen, bijvoorbeeld impotentie". Cheurin stelt verder dat vloekende vrouwen langzaamaan beginnen te veranderen in mannen. Zij krijgen meer haar en meer spieren. http://nu.nl/news.jsp?n=429119&c=122 :rolleyes: Dit nomineer ik bij deze voor de titel 'meest krankzinnige wetenschappelijke onderzoek van het jaar'. |
Citaat:
ik kan niet ontkennen dat ik dit ook vrij onzinnig en nutteloos vind, maar leuk is het iig wel :). ik zou het liever psychologisch verklaren als op zo'n manier wetenschappelijk. dan zou je nog tot vrij nuttige conclusies kunnen komen, en niet dat vrouwen in mannen veranderen. GVD!! :o |
Ik vind het wel grappig :D
En trouwens ook geduft van die onderzoeker. Ook al is dit onderzoek niet bepaald logisch. Ik ben niet bepaald impotent. En me vriendin is niet behaard en gespierd. Zo zien we maar weer dat hij ongelijk heeft. |
als de conclusies waar zijn zal dit eerder komen door stress door je opwinden over iets denk ik.
toch is het onderzoek wel een leuk geintje. :D |
Dit onderzoek is waardeloos zonder een verklaring.
|
Grappig, maar nutteloos.
Alsof iemand eerst tegen een glas water gaat schelden en dat daarna over een bak met zaadjes gaat gieten. |
Ik vrees voor de beste man dat hij aan het eind van z'n onderzoek zelf impotent is :p
|
Over pseudowetenschap gesproken...
|
Inderdaad. Volgens mij is ook al vaker bewezen dat water geen geheugen heeft.
|
|
Londense Universiteit zkt.
Waterschelders (M/V) v.a. 18 jr. |
Citaat:
Verzin het nu ff te plekke, maar het kan best dat een pseudo-wetenschapper dat beweerd. |
Citaat:
op eigen risico |
Ik heb het net ff een uurtje geprobeerd en laat ik daarna idd he-le-maal geen zin in sex hebben....
...drie minuten lang. |
Citaat:
Dit topic hoort thuis op onzin. |
Dus als je een uur lang lieve woordjes zegt tegen een glas water, en je drinkt dat op word je vanzelf vrolijk? Of je giet het over planten en die gaan beter groeien?
|
Citaat:
Jij schopt het vast ver als wetenschapper :D |
Citaat:
|
Inderdaad het is een nogal bizar onderzoek. Maar sinds de hele wereld bizar is...
|
Er zijn zoveel rare onderzoeken.
Uit een onderzoek dat cynisch was over onderzoeken, gehouden door een medewerker van het Veronica Magazine bleek dat mannen die in de eerste belastingschijf vallen gemiddeld 5 jaar later dood gaan dan mannen die op hun 65e dood gaan door een tramongeluk. De medewerker van de televisiegids was laaiend enthousiast over de uitslag en kondigde aan in de toekomst onderzoek te doen naar het verband tussen het frequent eten van doperwten en het besproeien van je tuin op zondag. |
Er zijn zoveel rare onderzoeken.
Uit een onderzoek dat cynisch was over onderzoeken, gehouden door een medewerker van het Veronica Magazine bleek dat mannen die in de eerste belastingschijf vallen gemiddeld 5 jaar later dood gaan dan mannen die op hun 65e dood gaan door een tramongeluk. De medewerker van de televisiegids was laaiend enthousiast over de uitslag en kondigde aan in de toekomst onderzoek te doen naar het verband tussen het frequent eten van doperwten en het besproeien van je tuin op zondag. |
Citaat:
|
Deze wetenschappelijke onderzoek slaat echt helemaal NERGENS op.
Dat moest eruit :o |
Hmm grappig onderzoek, maar zolang ze hiervan nog geen degelijk en betrouwbaar onderzoek van hebben gemaakt met echte cijfers en dat soort dingetjes, geloof ik er nog geen hout van.
Volgens dit onderzoek heb ik nu dus een zeer behaard en gespierd lichaam O_o het komt nog niet echt in die richting |
wel interesant overigens waarom zouden die platjes minder opkomen
zitten er bepaale stoffen in je adem ofzo :confused: |
oei ik vloek als een ketter
Tijd om aan mijn toekomst te gaan denken :rolleyes: |
Ik zit al op de -3 kinderen :rolleyes:
|
hmmm...volgens mij als je een glas water uuuuren laat staan....dan smaakt het sowieso al nergens meer naar, dus misschien dat planten daar dan ook minder op reageren? :p
als je dan een vers glas water voor die andere planten gebruikt, lijkt het me best logisch dat die het beter doen. |
q:.
|
Volgend onderzoek: heeft water gevoelens?
"Ik vind dat glazen water met respect moeten behandeld worden! Niet moeilijk dat ze geen zaadjes willen laten kiemen, zaadjes hebben ook gevoelens hoor." Volgens mij zal die impotentie/beharing ook veroorzaakt worden door de stress/druk die op jezelf ligt bij het schelden. Je gaat me echt niet wijsmaken dat het water weet wat elk scheldwoord in elke taal is (of is dat Russich water iets anders, vodka ofzo???) en zich dan verdrietig zal gaan voelen. Complete bullshit, sluit ik me dus bij aan! |
Waarschijnlijk zullen impotente mensen wél vaker vloeken:D
|
Raar onderzoek.. :D
|
Ja, ik zit al op -4 kinderen ;)
|
eehm jah raar onderzoek maar wel intressant al geloof ik eigenlijk niet dat het waar is magoed.
Ze hebben toch ook een keer iets onderzocht over water dat bevriest enzo en dat het dan anders bevriets bij verschillende soorten muziek weet iemand hier misschien meer van? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |