![]() |
Seks met je huisgenoot...
Is dat wel zo verstandig??
|
hangt af van de situatie he?
|
Als in, jullie zijn goede maatjes geworden, liggen dubbel om niets, willen geen relatie. Maar er hangt zo'n intense seksuele spanning tussen jullie....
|
Citaat:
Maar dan zit je weer met het feit dat er vooral verder geen gevoelens bij moeten komen, en duidelijke afspraken, en eerlijkheid en blablabla. Maar als dat allemaal duidelijk is, is het alleen nog maar genieten :D |
Als dr geen liefde bij komt kijken dan lijkt't me geen probleem
liefde vormt een probleem omdat relaties nogal eens stuklopen, en al helemaal als je constant op elkaars lip zit, en als't stukloopt gaan die intense liefdesgevoelens soms omslaan in haatgevoelens. en knallende ruzie met iemand met wie je in't zelfde huis woont, nah |
Och, als je allebei weet van elkaar dat er niet meer in zit, dan lijkt mij dat geen probleem.
|
lijkt mij ook:)
|
Mja, ligt eraan wie die huisgenoot is, hoe jullie tegen over elkaar staan. Wanneer hij geen seks met je wil, of jij niet met hem, moet je het niet doen. Wanneer jullie allebei seks willen, zonder dat er iets anders bij komt kijken, waarom dan niet? Wanneer jullie allebei seks willen-en-meer, dan; waarom niet?
|
Citaat:
Sorry. :bloos: Dat spreekt nogal voor zich. :p |
Tsjaa lastig. Van de ene kant waarom niet, zolang het duidelijk is voor beide. Van de andere kant, als er gevoelens bij komen kijken, of als je ruzie krijgt in bed ofzo (:P)... Dan is het toch niet meer echt prettig om bij deze persoon in huis te moeten wonen.
Eigenlijk zou ik het dus niet te snel doen, alhoewel als je beide zin hebt ;) |
In "ons" huis zijn zo heel wat huwelijken begonnen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie ik idd ook niet zo zitten nee. Ik ben er dus in principe ook geen voorstander van, maar liefde kan je ook niet negeren, dus als je echt beiden smoorverliefd op elkaar bent, tja, dan moet je toch wat. Je kan het onderdrukken, maar zal er niet door weggaan. Dus kan je het net zo goed proberen. |
Ik denk dat je voor jezelf het antwoord wel weet maar het even bevestigd wil krijgen dus bij deze:
Neuk ze :o |
als je zeker weet dat er niet eens gevoelens bij gaat krijgen... doen :)
anders is het misschien niet zo slim... |
komt gezeik van, maar dat is mijn mening
|
Dat hangt volledig van de situatie af, natuurlijk.
|
Als je elkaar goed ligt en met elkaar eens bent waarom niet.
|
Het kan, zeker als jullie het beiden willen, beiden erover eens zijn dat het zooo enorm fout, maar zooooo lekker is... En verder niets van elkaar willen.
Wel is het zo verstandig je mond/ het verborgen te houden tov de andere huisgenoten. (Want volgens mij krijg je daar juist gedonder door... Toch?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje wat het leuke is, na één keer komt meestal nog een keer, want ach het was toch wel erg lekker en zo. dus krijg je een sexrelatie met een huisgenoot, en dat lijkt me wel klote aangezien je toch wel iets voor iemand gaat voelen waar je zo vaak sex mee hebt, en dat loopt toch meestal fout geloof ik.
maarja misschien worden jullie wel helemaal verliefd en zo? |
Citaat:
Ik zou het niet doen. (ik zeg niet dat ik het niet gedaan zou hebben, though ;)) |
Citaat:
|
Zou ik niet doen, omdat je toch met elkaar in één huis woont en wie weet wat het voor gevolgen kan hebben voor jullie omgang.
|
Nou, het hoeft niet zo zeer (ofja, niet direct) gevolgen te hebben voor de "huiselijke"relatie zeg maar.
Je moet min of meer een "omgansprotocol" (haha ja zo wordt het genoemt ;)) opstellen, en je daar aan proberen te houden, zodat de andere roommates niets in de gaten hebben. Als jullie toch al klef waren, hoef je daar niet meteen mee te stoppen, want juist dat wekt argwaan. Naar mijn mening (zoals ik eerder ook al zei), zou ik afspreken met je "sex-maatje"/roommate om het voor de andere huisgenoten verborgen te houden. Want juist als zei het weten, krijg je gedonder... Tenminste, dat is wat ik denk. :o |
Citaat:
"omgansprotocol" (haha ja zo wordt het genoemt ;)) Nietes! :p |
Citaat:
Hihi, nou de desbetreffende huisgenoten hebben/hadden niets door... Dus ik denk dat dat "omgangsprotocol" wel degelijk werkt haha. Alleen weet je soms niet hoe je om moet gaan met bepaalde (niet eens voor jou bestemde) opmerkingen... "Ach daar zit ons stelletje, wanneer hebben jullie seks?" "Heb je dat gehoord van hiernaast? Die zijn met elkaar naar bed geweest, dat doe je toch neit met je huisgenoot!!!" :o Tuurlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Achja, het houd ook meer in waar je elkaar mag aanraken ed. - Rug, hoofd, hand, voet. - Niet te overdreven flirten - Niet meer dubbelzinnige opmerkingen maken dan normaal (mrja, dan ga je dan weer denken "wat is normaal dan?") EN volgens mij, zou in een omgangsprotocol ook iets over "omgaan met anderen" moeten staan. Maar ik zou niet weten hoe je dat zou moeten invullen... |
Is het niet in elk studentenhuis de ongeschreven regel dat je geen sex met een huisgenoot mag hebben?
Zo is dat bij ons, en heel veel andere studenten, tenminste wel zo... Komt alleen maar ellende van! |
Citaat:
|
Ik heb relatie gehad met huisgenote. Dat ging gewoon goed. Kan ook heel leuk zijn...
|
Je bent achttien, waar maak je jezelf druk om?
Gewoon neuken en morgen weer een dag. |
Komt in heel veel huizen voor schat. (y)
|
Kzou het niet doen eigenlijk.. ik denk toch dat je dan toch een ander soort relatie krijgt met elkaar.. maar lekker fout is het wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |