![]() |
door welke muziek ga jij je happy voelen als je je rot voelt?
ik vroeg dit eens in het rond, t verschilt heel erg: de een draait rock, de ander dance, etc.
welke bands zet jij op als je je helemaal klote voelt? |
Heb meestal niet de behoefte om opgevrolijkt te worden als ik me rot voel.
Ik luister meestal Something Corporate, Feeder & Dashboard Confessional. |
Je zou zeggen dat vrolijke muziek zou helpen maar in mijn geval werkt flink raggen over het algemeen beter. Op dit moment Dillinger Escape Plan en Converge :)
|
Heb een tijd met een lekker volume Burst - Prey On Life gedraaid toen ik niet zo lekker in mn vel zat. Helpt!
|
Weezer of The Reindeer Section ofzo. Eigenlijk heel veel ligt meer aan het moment.
|
Citaat:
das oath, tear it up, horror show & dead nation |
saybia, something corporate en the sheer ook wel eigenlijk :)
|
dan luister ik juist "depri" muziek omdat ik dan helemaal geen zin heb in oppeppende muziek
|
Citaat:
burst, converge, mastodon, neurosis, isis, deviate, arkangel, cro-mags, integrity, nasum.... |
Citaat:
keiharde herrie opzetten helpt ook veel beter dan blije muziek als je chagerijnig bent |
intwine en three doors down. Guano apes soms ook wel
|
Jus Allah.
|
Deicide
meebrullen doet'n mens goed |
the doy dolls :D
|
op dit moment:(niet dat ik me nu heel kut voel)
outkast :bloos: of lostprophets(sommige nummers) of eh, the cure soms mja, zoveel vrolijke muziek |
Eigenlijk kan niks me op zo'n moment blij maken, maar Metal maakt me nog meer depri.
|
Keiharde muziek. Het maakt me dan niet zoveel uit of 't klinkt of niet, dus hardcore is dan ook prima.:p
|
Citaat:
|
Kan een beetje vanalles zijn, maar vooral dingen met een sterke melodie.
Ik heb wel een paar favoriete albums: air - moon safari depeche mode - single collection tom waits - closing time (niet dat dit me help om me beter te gaan voelen, maar dat hoeft niet) beatles - white album nine inch nails - pretty hate machine einstürzende neubauten - perpetuum mobile almost famous - original soundtrack Dat schiet me nu alleszins te binnen. Op zich zal het volume vooral hoger liggen als ik me rot voel, deze dingen durf ik altijd wel op te leggen. |
somthing corporate indeed. of dashboard confessionals
|
oja: radiohead - creep :(
|
Ik heb de laatste paar dagen ondervonden dat ik een spontane giechelattack krijg als ik in een zielige bui naar de Shaun of The dead soundtrack ga luisteren, en dan met name de versie van White Lines. Je hoort er namelijk allemaal stukjes uit de film doorheen. Erg grappig :)
|
Citaat:
ehmm cliché maar waar.. marco borsato - ik leef niet meer voor jou heel hard mee"zingen" wil nog wel eens goed voelen :bloos: maar das in niet-zo-ernstige gevallen.. als ik me echt kut voel draai ik meestal ook wel bijpassende muziek die het allemaal nog net iets kutter maakt en dan ga k gewoon heel hard janken.. dat lucht dan op zich wel op :rolleyes: |
bijna alle echte funk en fusion...wordt ik gelijk weer vrolijk van meestal
|
dan wil ik geen muziek om me weer vrolijk te voelen
dan wil ik muziek gemaakt door mensen die me begrijpen (y) |
Queens of the Stoneage doen het goed, moet het wel hard...en Smashing Pumpkins, ook hard. Erg hard.
En ik sta op het punt Tool te herontdekken, helpt misschien ook wel. Maar moet wel hard. |
dr is nogal een verschil tussen muziek die ik draai als ik me klote voel (AFI, something corporate, boy sets fire, 1208, evanescence, interpol, colour of fire etc...)
en muziek om me goed te gaan voelen als ik me klote voel (bestaat niet) |
moldy peaches
|
reel big fish
|
|
nasum en slayer
|
Citaat:
OT: AIR! |
bovendien is er niets chillers dan 's nachts wakker te worden, en dat dan all I need van air op de radio is<3
op 3fm komt dit redelijk vaak voor :cool: |
Je vergeet de roze kleur.
|
Finntroll wil nog wel 'ns werken.
|
Citaat:
en verder liever iets deprisch, heb dan niet zo'n behoefte aan blije muziek. |
Citaat:
|
metaal natuurlijk :cool:
|
the rocket summer maakt mij zoo blij !
|
slayer
|
bij mij wil dying fetus wel eens helpen, meteen al mijn agressie kwijt. verders luister ik alleen 'blije' muziek als ik zelf blij ben
gelukkig voel ik me ook nooit rot :) |
Chessney hawks -- I'm the one and only :D
|
funky drum & bass
|
Good Charlotte! Miej just luves GC ^^
SlaSh ^^ :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
verleg je grenzen eens jannemans |
Het nr 'don't stop me now' van Queen brengt mij vaak in een goede gemoedstoestand.
|
Citaat:
|
tot the B52's?
|
Citaat:
Maar buiten het brede metallandschap begeef ik mij ook in de regionen van de klassiek en zo langzamerhand ook den jazz. en zal nog meer zijn wat ik luister. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |