![]() |
Help me met m"n pc!
Hoi Iedereen,
Ik heb enkele problemen met m'n pc. Bij het opstarten detecteert hij mijn harddisk niet en komt er i.p.v. Dectecting Harddisk...SAMSUNG weet ik veel nr. te staan NONE. Dan vraagt ie: Enter boot disk now. Soms lukt het wel goed, hoor. Maar dan stel ik wil de pc uitdoen komt er een bericht van C:: ERror writing in C: drive. op een blauw scherm. WIE KAN MIJ NU HELPEN?!? Alle hulp is welkom..... :) |
Ehm, ik weet niet zeker of dit het probleem kan zijn, maar heb je al eens geprobeerd om de stekkertjes van je hardeschijf goed aan te duwen? Misschien zit je IDE-kabel gewoon een beetje los.. Probeer het eens.
Trouwens, als je met diskette opstart, ziet hij dan wel je HD? |
Citaat:
|
Of terug gaaan naar de winkel of anders ff kijken met S.M.A.R.T. of hij niet moet vervangen worden
|
Ja dit probleem heb ik dus ook en als ik dan de ide kabel aan duw dan herkent ie me schijf wel gewoon weer.
Kzie het beetje somber in met me harde schijf |
Citaat:
maare het ligt dus aan je kabel zoals je net zelf ongeveer hebt gezegd, als je die er in duwd doet ie het namelijk weer :) dus moet je kijken hoe je die kabel zo kan bevestigen dat ie zo blijft zitten dat de compu'm detecteerd.. ik zou zeggen, plakband lijm tape allesbinder secondelijm touw :o er zal vast iets werken :) veel suc6, -de postbode- |
Hoi iedereen,
Thanx, ik zal kijken of het aan die kabel ligt. Met diskette heb ik het nog niet geprobeerd op te starten. Maar volgens mij ligt het heus wel aan die kabel. BEDANKT,;) THANX BYE |
Ja das ook weer waar maar het gebeurd constant kdacht zelf ook gewoon daar het daaraan lag. Kga er eigenlijk ook nog steeds vanuit dat et daaraan ligt. Maar tis wel irritant ben je bezig boem valt je computer weer uit. Maar ja kga vanavond maar ff plakken dan. :D
|
uh heb ik op me werk ook als ik dan in de bios scan vind ie m wel en ist probleem opgelost..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |