![]() |
Winkelen: wat neem je mee en wat trek je aan?
Wat nemen jullie allemaal mee als jullie gaan winkelen?
Doe je je superhippe maar ongemakkelijke outfit aan of ga je meer voor praktische kleding? Ga je uitgebreid lunchen/dineren of ga je even snel naar de MCDo? Neem jij je lompe rugtas mee of ga je voor een onhandig maar leuk handtasje? Ik ging maandag winkelen en ik nam mee zakdoekjes, mobiel, contant geld, pinpas, lipgloss en een paraplu. Ik had praktische kleding aan, namelijk een wijde broek met scheur en allstars en trui met colbertje. En ik heb de hele dag niets gegeten want de vriendin waarmee ik was had ramadan :eek: |
Mwah, ik heb daar geen standaard uitrusting voor.
|
Ik wil er gewoon leuk uitzien dus ik ga niet in mn trainingsbroekje rond dartelen omdat dat o zo makkelijk zit.
Ik ging vandaag naar amsterdam om te shoppen en ik had nog wel lekkere makkelijke kleertjes aan maar toch leuk en geil :o Hoewel moonboots en een broek wel irri is als je moet passen :bloos: |
Ik doe makkelijke kleren aan anders sta ik zooo lang in dat pashokje, dus meestal een rokje en n truitje ofzo. En makkelijke schoenen want winkelen met mij duurt uuren. Verder neem ik gewoon n schoudertas/rugzak mee en ook een vreind/vriendin. Winkelen in mn eentje vind ik helemaal niet gezellig..
Ow, ik ga donderdag/vrijdag winkelen in Utrecht maar ik weet nog niet wat ik aandoe of meeneem hoor.. |
schoenen waar ik op kan lopen maar de enige schoenen waar ik op kan lopen zijn mn kniehoge dr martens en dat duurt zo lang om te veteren (n)
|
Ik wil er wel een beetje goed uitzien voor het winkelen, klinkt een beetje raar misschien.. ik heb niet echt superhippe kleding en praktische kleding draag ik toch al niet tijdens dat soort dingen.
Ik neem niet echt iets mee, ja een portemonnee en telefoon maar die heb ik altijd bij me. (wil mijn handen vrij hebben, en tassen krijg je daar altijd wel :) Eten doe ik meestal bij la place of la ruche. In ieder geval iets redelijk makkelijks :) |
Meestal denk ik er alleen bij na dat ik geen schoenen aan heb die lang duren om uit te kunnen. Tas is ook altijd verschillend. Eten doe ik soms bij de burgerking of iets anders lekkers wat ik tegen kom.
|
afgelopen dinsdag geshopt in apeldoorn
Mee: zwarte eastpack tas (weliswaar huismerk zeeman ;)), brood, appel, water, dropmentos, en nee, meer niet :( (op mijn mobiel en portemonee (incl. pinpas :P) na ofcourse) Aan: zwarte stugge broek. ja, schoenen met een hakje.. en heb niet lopen zeuren om zere poten (vriendinnen wel :P, en die lopen op skateschoenen :S)... gewoon truitje... petje op (heel belangrijk.., bad hairday? petje op) dat was't wel.. en kom thuis met meer kleren dan dat ik weg gegaan ben ;) |
Wat doe ik aan tijdens het winkelen?:s
|
Ik doe meestal gewoon aan waar ik zin in heb. Neem altijd wel een grote tas mee waarin ik portemonnee, telefoon, flesje water etc in meeneem, maar dat is standaard.
Met iemand anders winkelen is wel gezelliger ja, kan je elkaars kleren keuren enzo, is leuk. (y) Als ik alleen een paar dingen moet hebben ga ik alleen, dat is ook weleens handig, gewoon overal ff snel in waar je in wilt, geen gedoe, geen hele dag bezig met winkelen. Ik eet meestal wel een broodje bij Bakkerij Bart ofzo. <3 |
Ik doe meestal de broek aan waar ik iets op wil kopen. Want dan kan ik kijken of het bij elkaar past :P
Verder niet mn kisten want dat is zo'n gedoe elke keer. Ik neem een tas mee en pinpas en water. En meestal eet ik een kaasbroodje bij de Hema of een patatje. |
Citaat:
|
als ik ga winkelen rush ik naar de winkel waar ik moet zijn en daarna naar de coffeeshop, wat ik aanheb boeit dan geen ene zak. (y)
|
Ik was vandaag winkelen in Haarlem en ik had aan ehh een lichte spijkerbroek, zwart shirtje en zwarte laarzen, very casual. En een grote roze tas waar m'n portemonnee, mobiel, kauwgom en nog wat dingetjes inzat.
En ik eet of iets on the go van de mac of de AH en als ik ga zitten is het meestal bij La Place. |
Citaat:
|
haha ik heb net bier geknoeid over mijn zusje der schoolboeken.
zal ze leuk vinden:D |
meestal doe ik iets aan wat niet zo veel moeite kost om vaak aan en uit te trekken. (das makkelijker met passen)
ik neem meestal mn schoudertas mee met mobiel, portomonee sleutels en soms wat water. als tijdens het winkelen ga eten ben ik met vriendinnen en das dan bij de hema, bakker bart, la place, mac of andere friettent oid. in mn eentje eet ik nooit, is niet gezellig. |
Ik ga winkelen en neem mee:
- Portemonne met pinpas en geld (nogal logisch, hihi) - Mobiel - Huissleutels - Labello - Zakdoekjes - Schoudertas met Elmo erop Mijn uitrusting: Wel een beetje leuk maar het moet ook comfortabel zitten. Schoenen maken me niet zo veel uit, als ik er maar lang op kan lopen. Eten in de stad: Meestal gaan we naar de V&D La Place, daar hebben ze onwijs lekkere broodjes met kruidenboter, jammie! :D |
ik heb geen speciale 'winkel kleding' ik trek gewoon aan waar ik zin in heb. en ik eet waar ik trek in heb, meestal bij de Bijenkorf of een broodje halen en in een parkje eten.
|
Sommige mensen gaan hier echt te ver in :eek:
|
niks speciaals eigenlijk
|
niks aparts ofzo, nou ja ik doe liever geen ongemakkelijke maar mooie pumps aan.. dan liever mn skateschoenen. Verder maakt het echt niks uit.
|
Citaat:
idd :| |
waarom zou je iets speciaals aan gaan doen om te winkelen? :confused:
|
een rugtas en veel geld (was dat maar waar,zucht...)
|
spijkerbroek, trui en sneakers. En dan mobiel, sleutels en portemonnee in mn broekzakken.
Waarom een tas mee? Eten bij de Mac, Febo of Bakkerij Bart Gaan jullie eigenlijk wel eens alleen winkelen? Ik nooit. |
Wat nemen jullie allemaal mee als jullie gaan winkelen?
uhm veel geld en goede zin Doe je je superhippe maar ongemakkelijke outfit aan of ga je meer voor praktische kleding? Lieverd , ik heb geen makkelijke kleding, ik heb te koude rokjes en te kleine schoenen en te lage spijkerbroeken. Als ik dan toch iets comfi aanwil dan worden het mn snowboots met een rokje en maillot. Ga je uitgebreid lunchen/dineren of ga je even snel naar de MCDo? Ligt aan mn bui, een broodje bij de bakker is ook lekker maar soms heb ik zin in frietjes :o! Neem jij je lompe rugtas mee of ga je voor een onhandig maar leuk handtasje? Ik heb in mn hele leven nog geen rugzak om/op gehad :rolleyes: |
Ik neem geld mee en mn mobieltje, in mn handtas of jas-zak.
eeehm en ik draag meestal gewoon n spijkerbroek of broek met mn cowboylaarzen, dat is comfortabel. Ik maak me wel absoluut op als ik ga winkelen en zorg dat mn haar goed zit. Ik wil natuurlijk niet als n zwerver kleren gaan kopen he :nono: Als ik in de stad eet is dat meestal patat of n schaaltje bitterballen in n cafe (y) |
Ik zorg ervoor dat ik niet teveel laagjes aanheb, een rugtas want zo heb ik mijn handen vrij om alles goed te bekijken, sportschoenen naja, vanzelfsprekend en tussendoor eet ik wat bij de burger king of een broodje van La Place.
|
gewoon wat ik al aanhad en geld en als ik weet dat ik dingen ga kopen neem ik mijn schooltas mee want dan hoef ik niet met als die tasjes in mijn handen te lopen. en meestal ga ik wel naar een random fastfood keten toe.
|
weet ik veel, daar let ik niet op
in ieder geval iets wat zo aan en uit kan |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
anyway.. lekker boeie. Mijn school zit praktisch in het centrum van Arnhem, dus ik ga gewoon in 'n tussenuurtje winkelen of ff na school.. daar hoef ik geen aparte outfit voor aan te trekken.dus. |
ik heb een heel handig zwart leren tasje, die blijft perfect om mijn schouder hangen, dus die neem ik meestal mee :eek: daar zit gewoon geld in en sleutels etc
wat ik aandoe: spijkerbroek en trui/shirtje/polootje, meestal geen jas maar een lekker dikke sjaal en/of poncho ofzo, veel praktischer dan een jas ik heb nooit in de winter een rokje aan als ik ga winkelen :nono: maillot aan & uit, smeerzooi joh ben je 3x zo lang bezig |
Ohja eten: brasserietje opzoeken of boven in de v&d inderdaad, en anders als het laat is snel langs de chinees > veel chiller om thuis met z'n tweeen nog wat te eten (y)
|
meenemen:
grote tas met haarborstel deo sleutels portemonnee pinpas en heel die zooi aantrekken: kleding die makkelijk aan en uit te doen is en makkelijke schoenen (hou niet van blaren lopen) eten: meestal mac of friettent |
meenemen:
tas elastiekje geld pinpas kauwgom lenzendoosje aan: spijkerbroek allstars shirtje eten: meestal bij la place |
Dit is echt wel een vrouwentopic (c:
Wat ik meeneem: - waarschijnlijk een tasje waar de rest van de spullen inzitten waar ik op dat moment net mee rondloop - misschien helemaal niks (buiten geld en een zakdoek) - mijn bril heb ik liefst wel aan, anders zie ik zo slecht Wat ik aan heb: - wat ik toevallig die dat aanheb. Maakt mij niks uit. Weinig kans dat ik in een pashokje kruip. Mijn maat ken ik zo ook wel. Wat ik eet: - ik denk niet dat ik een speciaal dieet nodig heb om te kunnen gaan shoppen (c: Ik eet dus gewoon nadien of voordien thuis, waar ik zin in heb, want ik hoef toch op niemand te letten. |
Jaaa winkelen :D
Met m'n winkeloutfit natuurlijk. Dat je wanneer je een dure zaak inloopt niet wordt aangekeken met, "Wat doe je hier?!". Uitgebreid ontbijten/lunchen met bagels of pancakes en dat soort dingen. (bij de Bagels & Beans ofzo) En dan neem ik mee een handtasje dat leuk èn handig is, natuurlijk geld (en een pinpas), m'n OV, m'n telefoon en kauwgum of iets dergelijks. |
Een makkelijke broek, een vest en een leuk shirtje.
En ik neem mn tas mee met een flesje water, mobiel, portomonnee, en labello (verslaafd aan). En ik heb donderdag geshopt in Breda en heb gesjansd met leuke jongens bij Bonk, de H&M en het hart van Breda. :bloos: |
Ik neem meestal een vriendin mee, of een ander slachtoffer.
Ik trek leuke maar makkelijke kleren aan. Een rokje vind ik wel makkelijk, vooral als ik op rokjesjacht ga, want dan heb ik alvast een panty en de juiste schoenen voor eronder aan. Schoenen die lekker lopen en kleren die makkelijk uitgaan, maar dat heb ik eigenlijk altijd aan :bloos: Ik neem een schoudertas mee waar alle troep in kan, omdat ik niet met 84duizend tasjes wil lopen en eten doen we bij Bakkerij Bart of v&d of iets anders. Niet bij de Mac in ieder geval. |
Ik doe niet aan 'winkelen' als ik iets nodig heb koop ik dat en that's it.
|
Citaat:
ik honger mezelf uit tijdens het shoppen, dan pas ik in de kleine maatjes. |
BURGER KING HOEREN!!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/.../picserver.gif ff snel gemaakt, ik heb echt geen leven:D:o |
als ik iets nodig heb dan ga ik naar de dichtstbijzinde winkel waar ze dat product verkopen, ik koop het en ben meteen weer weg. wat ik aan heb? gewoon de kleren die ik die morgen om mn reet gehangen heb, ik ga niet mijn kledinmg aanpassen omdat ik gloeilampen moet kopen. wat ik bij me heb? waarschijnlijk de zooi die ik altijd wel in mijn zakken of mijn rugzak heb zitten: water, sleutels, wiet, vloei, tip, shag, portemonee, kauwgom en meestal ook wel wat bier
|
meestal heb ik de standaard dingen bij. telefoon (die niet aanstaat maarja detail), portemonnee, huissleutels, sjek of sigaretten en vuur, eyeliner, discman en cd's.
en ik trek aan net waar ik zin in heb. |
'Doe mij maar een groot hoerenmenu met cola en fritessaus'
(schrijf je fritessaus zo?) |
Citaat:
en ja fritessaus is goed geschreven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |