![]() |
metal?
hey,
ik was altijd al fan van muse en nou heb ik de laatste tijd wat bands leren kennen zoals apocalyptica, opeth, symphnoy x enz... En dat vind ik dus helemaal geweldig. :) Heeft er iemand misschien tips kwa albums/andere bands?? Ik heb er nog niet zoveel verstand van :bloos: En wat is eigenlijk het verschil tussen death/glam/black/power enz metal??? :bloos: Volgens mij zitten hier genoeg metal-fans die er verstand van hebben :D ;) |
Blind Guardian
Metallica |
Citaat:
|
Cradle of Filth.
|
All Out War
Lamb Of God Weet ik veel :D |
woods of ypres :cool:
en natuurlijk DIO lees het algemeen dagblad van zaterdag, stond een mooi overzichtje in met welke metal wat doet (klopte over het algemeen wel) |
Naar ik moet geloven:
Burzum Nasum God Dethroned Vader |
als je symphony x leuk vind vind je dream theater vast ook leuk
|
sonata arctica
|
Citaat:
OT: probeer eens Iniquity, Deicide, Gorerotted, Cannibal Corpse, Altar, Gorgoroth, Behemoth en Metallica |
Spazz
Charles Bronson Fuck On The Beach Carcass Grinder Geen metal, maar wel cool :D |
Bedankt ik zal eens wat gaan downloaden :D
ehh kopen ;) |
At The Gates
|
Andere stijlen proberen:
-Sepultura -Fear Factory -Soulfly -Stone Sour -Tool -Chevelle Allemaal redelijk bekende namen. Dus makkelijk genoeg van te vinden (Y) |
als zei zegt dat ze van apocalyptica, opeth, symphnoy x houdt lijkt me het voor haar beter metallica, blind Guardian, tool en in flames dan
cradle of filth, Deicide en Cannibal Corpse te downloaden, al zijn deze laatste bands wel noodzakelijk voor haar ontwikkeling :D |
Ministry, Sepultura, Slayer, Testament, Anthrax, S.O.D., Morbid Angel, Rainbow, Led Zeppelin, Black Sabbath.
Check deze bands als eerste voor een goede bodem. |
Is apocalyptica metal? Wist ik niet, en ik vind dat echt toffe muziek.(y)
En ik altijd maar zeggen dat ik metal niets vind...:D |
Citaat:
spazz is echt cool. |
Spazz is zeker cool :D
|
Citaat:
Vat je mijn opmerking? |
Citaat:
|
Citaat:
zeker in een topic dat over metal gaat. |
Als je het over die afbeelding had, het is een boek. Nooit gezien zeker? Je komt inderdaad dom over.
On topic: Ik zag At The Gates hier, zeker checken! Mastodon (metal, grind, techblablabla). |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.bnrmetal.com/pages/genres.htm
vrij redelijke omschrijving van n paar grote stromingen in de metaal. |
Anathema!
Into Eternity, In Flames, Dark Tranquillity |
Iron Maiden :P
Je kunt gewoon niet zonder 1 keertje een nummer te hebben geluisterd :p Tips: The trooper. Hallowed be thy name, Fear of the Dark, Aces High. |
Citaat:
|
Megadeth!
|
poopoogpiet!
|
ouwe metallica!
|
Detonation!
:D |
correct carn
|
Citaat:
Ayreon Amorphis Therion Emperor |
Pain Of Salvation
|
Death Angel!
|
arch enemy
anders kijk even op http://www.metalages.tk daar staat bij bands een lijst met overeenkomende bands enzo meld je ook maar aan op dat forum, ook super gezellig (y) |
Limp Bizkit
Korn P.O.D enzo |
dillinger escape plan
|
slayer
|
mastodon
wat doe ik hier ? :o |
Slayer
Metallica Ensiferum Exodus Napalm Death Maar da's niet echt 'apocalyptica, opeth, symphnoy x' achtig. |
Immortal, Iron Maiden, Slayer, Brutus, Hate Eternal, Darkthrone, Paradise Lost, Motorhead, Exodus, Testament, Destruction, Kreator, Marduk, Forbidden, Emperor, Satyricon, Krisiun, Hatesphere, Dissection, Dark Tranquillity.
Hier moet je wel een eind mee komen. En je hebt natuurlijk nog www.metal-archives.com |
Burzumennuz, nu proberen.
|
Citaat:
Gefeliciteerd kerel! http://www.lgl.bayern.de/de/left/fac...mages/bier.jpg |
Forgotten Silence.
Succes. |
In Flames.
|
D r a g o n f o r c e
|
Citaat:
|