Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Suzuki TVS Eko? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=98818)

ick 21-05-2002 04:51

Suzuki TVS Eko?

kan ik daar nog wat mee? is 'n brom met oranje stickers (toppie 33 in de stad, 42 liggend, wind mee, op 3 km lange rechte weg) digitaal jah, had digiteller over :p

hij moet harder, da's duidelijk, en gelijk harder trekken als 't kan, that to do? begrenzers zitten der nie in voor zover ik weet

Genesis 22-05-2002 11:00

geen idee.. :D

Desnoods schroef je dr maar een minarelli horizontaal onder, dat wil met een puch maxi ook :D:p Of laat ik het zo zeggen: het is mij gelukt :cool:

Genesis

ick 22-05-2002 13:39

Citaat:

Genesis schreef:
geen idee.. :D

Desnoods schroef je dr maar een minarelli horizontaal onder, dat wil met een puch maxi ook :D:p Of laat ik het zo zeggen: het is mij gelukt :cool:

Genesis

zounds likeley, maar dan wel verticaal LC DD he! :D

maar ik heb 2,5 liter tank..... moet dus wel zuinig worden :p

ick 22-05-2002 13:39

maar verkloot dat je wegligging niet? kleiner achterwiel?

Genesis 22-05-2002 22:18

Citaat:

ick schreef:
maar verkloot dat je wegligging niet? kleiner achterwiel?
dan doe je er ook een kleiner voorwiel in, en het lijkt net een minibike :cool:
ik heb de stepjes trouwens naar boven moeten buigen. anders komt ie aan de grond in de bochten :| En het zit niet zo lekker op deze manier.. voor de rest heeft het toch wel degelijk wat :D

Genesis

ick 26-05-2002 00:26

Citaat:

Genesis schreef:

dan doe je er ook een kleiner voorwiel in, en het lijkt net een minibike :cool:
ik heb de stepjes trouwens naar boven moeten buigen. anders komt ie aan de grond in de bochten :| En het zit niet zo lekker op deze manier.. voor de rest heeft het toch wel degelijk wat :D

Genesis

ik ga eerst maar es kijken foor 't blok van 'n fox.... lijkt me ook wel wat hebben weetje.... is ook 16" :)

Genesis 26-05-2002 23:47

Citaat:

ick schreef:

ik ga eerst maar es kijken foor 't blok van 'n fox.... lijkt me ook wel wat hebben weetje.... is ook 16" :)

let me know ;) :cool:

Genesis

ick 27-05-2002 09:15

Citaat:

Genesis schreef:

let me know ;) :cool:

Genesis

heb es goed naar 'n kaploze fox gekeken he... en de vering zit bij 'n frox heel anders als bij mij..... is dat 'n zwaar probleem? heb je idee-en om 't op te lossen? misschien moet ik mezelf maar 'n Fox blok aanschaffen :)

Genesis 27-05-2002 11:34

Citaat:

ick schreef:

heb es goed naar 'n kaploze fox gekeken he... en de vering zit bij 'n frox heel anders als bij mij..... is dat 'n zwaar probleem? heb je idee-en om 't op te lossen? misschien moet ik mezelf maar 'n Fox blok aanschaffen :)

dat weet ik toch niet of dat een probleem is?? ik weet niet eens hoe zo'n suzuki er uit ziet man :D

Hoe zit de vering van die suzuki dan ten opzichte van die peugeot?

een blok van een fox moet je wel kunnen krijgen bij een sloper ofzoow. Van een schade-fox. Wellicht kan je dan ook een vernaggelt (opgereden) frame er bij kopen, waar je dan weer de ophanging van het blok van af kan halen en misschien is dat ook een idee voor een oplossing voor de vering ;)

Genesis

ick 28-05-2002 05:59

Citaat:

Genesis schreef:

dat weet ik toch niet of dat een probleem is?? ik weet niet eens hoe zo'n suzuki er uit ziet man :D

Hoe zit de vering van die suzuki dan ten opzichte van die peugeot?

een blok van een fox moet je wel kunnen krijgen bij een sloper ofzoow. Van een schade-fox. Wellicht kan je dan ook een vernaggelt (opgereden) frame er bij kopen, waar je dan weer de ophanging van het blok van af kan halen en misschien is dat ook een idee voor een oplossing voor de vering ;)

Genesis

vering Fox:
blok net achter de cylinder vast met dikke bout, net voor 't wiel 'n sterk drukkkend-vering dingie
vering TVS:
blok vast onder 't frame, op 't punt van 't tandwiel (hij heb eerst snaar, daarna kettiing) op't punt van 't voorste tandwiel zegmaar draaipunt, 2 balkjes met wiej dertussen naar achteren toe, en achteraan bie balkjes zitten 2 voren (links een, rechts een) naar boven (frame) toe...

maarre... fox blok + opgereden frame + ophanging voor blok....

kan ik dan niet net zogoed 'n fox bouwen? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.