![]() |
The O.C. #4
keej, hier deel 4 alweer!
ben echt benieuwd of oliver er nu definitief uit is, of dat ie straks nog een x terugkomt... |
volgende aflevering word nog veel leuker dan deze, er gebeurd iets wat jullie nooit hadden verwacht
|
Ik had eigenlijk verwacht dat dat gedoe met Oliver nog veel langer door zou gaan, dat Ryan steeds meer dingen uitvond over hem en steeds minder geloofd zou worden. 't Ging voor mijn gevoel heel snel. Ben benieuwd naar de volgende aflevering (y)
Eerst moest ik er nog een beetje aan wennen, nu vind ik het heel leuk :) En het wordt steeds beter. Soms wil ik stiekem ook een Beverly Hills 90210 hebben, een serie die met je mee groeit :o |
ow god, ik ga niet raden, en ik wil t niet weten!
wil je mssn voortaan dit soort opmerkingen pas op maandag maken ofzo, dan hoef ik nie zo lang in spanning te zitten ;) :p :) |
Citaat:
|
gehhehe
nu zitten veel mensen in spannig te wachten, wat een smeerlap kan ik soms zijn nu gaat de week langzamer he. sorry ik zal dat voortaan pas om rond maandag doen |
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
Ik ben nu ook nieuwsgierig, maaar ik ga geen spoilers zoeken :) |
Citaat:
gaan die spoilers over hele erge dingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, hebben jullie de trailer voor het nieuwe seizoen al gezien? Of loop ik op de zaken vooruit?
whoehoe heb er nu al zin in :D http://www.fox.com/oc/home.htm |
ik heb al gezien, best heftig ofniet.
maar als je die trailer zou zien terwijl je nog niet alls hebt gezien tot het eind dan verraad die trailer een heleboel |
ssst, :|
pff, moet echt moeite doen mezelf in te houde :eek: |
ik neem dat Savagé nog niet op to date is met USA
probeer je in te houden, ik wens je veel sterkte |
common, hoeveel afleveringen heeft seizoen 1?
dan kan ik namelij bepalen of ik er al klaar voor ben, ik heb namelijk pas tot en met 22 gezien |
umz.. 27 season 1 gaat tot 27
k denk dat jij nog te vroeg voor bent, je moet echt alls afkijken sorry, een vriendin heeft ook die trailer gezien en baalt nu enorm omdat ze veel dingen zag die nog niet eens aanbod komen. ze schrok best, omdat ze iets van 5 aflevering nog niet gezien had, daarom |
oke.. dan wacht ik geduldig op mijn downloads :)
|
Ik heb de trailer gezien, van het nieuwe seizoen, spijt :(
Mensen, serieus, niet kijken. |
Citaat:
maar ik durf niet verder te klikken |
Citaat:
|
Blabla. Poepoe. Ja ik heb eigenlijk niets interessants te melden :D
|
haha, nee dat klinkt heel interessant hoor!
ik lees geen spoilers en ik kijk niet naar de trailer! |
Ryans neus is eigenlijk best raar. Hij heeft een deuk in het puntje van zn neus :confused:
Boeiend he :P |
Citaat:
|
Citaat:
kan ik je misschien helpen.. en common sowieso |
Spoiler
verraadt heel weinig (niks) en gaat over afl 22 |
Citaat:
Spoiler
EDIT: laat maar.. bleek dat ik hem maar tot halverwege had gezien :eek: dat betekent nog 20 minuten OC die ik nog niet kende (y) :D |
over aflevering 22.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
was echt fijn, dat je zomaar nog 20 minuten te zien krijgt. wat een verrassing |
over afl. 22
Spoiler
|
die ryan heeft een rare lach.. zo'n schuine
|
Citaat:
|
Citaat:
|
over aflevering 22
Spoiler
|
Citaat:
|
O nee... mensen! Hebben jullie niet iets te melden over the O.C. dat niet in zo'n spoiler moet?? Dit kan ik niet aan.... :eek: :eek:
Ik heb niet zo veel controle over mijzelf... Er zit iets in mij dat zegt: "Moet... spoiler... lezen... nu!" AARGH! :( |
:d
|
Aahh ik kan meselluf nie uitstaan!! Hep precies tselfde als Chick Rock!!! :S Ik moet die verdomde spoilers nie lezen!! en ook geen trailers kijken!! (trailer hebbik gelukkig nog niet gezien..) ooeewww hoe errug moessik janke man!! Bij laatste aflevering!! Whahaha was egt nie grappug! En dat terwijl ik met muhn nieuwsgierige hoofd ben gaan kijken wat er in die afl. zou gebeuren...:| Ik wil nu weer kijke voor de afl. van aanstaande dinsdag.. mjaa ik moet ut volhoude! eiglijk zou je daarvoor moete betale ossow... konnik ze tenminste nie zien!!
Ow trouwus.. weetje wak eggtt belaggelijk vin..? Dat ze op Net5 steeds zown reclame uitzende over Gilmore Girls, SATC en Th O.C. daar zie je altij ammel dinge die je helemaal niet MAG zien! Verraadt alles al zown beetje man:S Mjaaaaa... |
waaaaaaa doe ns wat aan je spelling kind
|
Citaat:
|
Waah! hahaha erg hè:P Da's ook echt alleen aan de pc.. dan typ ik steeds veels te snel.. dus gaat het allemaal beetje raar:S In het echt heb ik er helemaal geen last van:S Maar ik heb ook al met 'n vriendin afgesproken dat we voortaan alleen nog maar ABN praten op MSN enzo:P Dus ik zal er even op letten dan hoor:)
|
deze spoilers kun je gerust lezen, gaan over een leuke gastrol van iemand
|
ooeeww! als ik dat nou nalees :| Shame on me! :nono: :bloos:
|
"The OC" MAKES WAVES IN MUSIC WITH THEIR NEW SOUNDTRACK!
It premiered in August and has been going full steam ahead since, now the people behind FOX’s “The O.C.” bring you the soundtrack to the first season. “Music From The O.C. Mix 1” will make its way into stores across the country on March 30th. Included will be songs featured in the episodes since August through the end of the current season. The soundtrack comes enhanced so when it’s placed in a computer it takes the viewer to a secret website where each song on the album is matched to the specific episode in which it aired. Additionally included are individual interviews with each cast member where they explain their favorite music from the show and how it was used in the individual scenes. The songs on the album include “Paint the Silence” by South, “Just A Ride” by Jem, “Move On” by Jet, “We Used To Be Friends” by The Dandy Warhols and the theme song for the show “California” by Phantom Planet among several others. by: Katherine Lacabe http://www.fanvasion.com/ Die wil ik!! :p |
Citaat:
|
Is die cd al uit in nederland dan?? Kan ik em altijd even gaan luisteren... Nou goed, dat laatste nummer heb ik toch al wel op mn pc staan, maar ben toch wel erg nieuwsgierig! :)
|
Ehm, je hebt zojuist de spoiler verraden.
|
Citaat:
|
Ik moet echt mn best doen om elke keer de spoilers niet te lezen :rolleyes:
maar tot nu toe nog gelukt :) Ik ben echt benieuw hoe het nou met oliver afloopt zeg, was wel even schrikken met dat pistool opeens :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |