![]() |
Je donkere schaduw had mij een laatste maal in zijn macht
maar mijn zwarte tranen hebben het moment ontkracht Laatste afscheid zonder woorden verschenen Een tijd van ruisende kilte zal aangeslopen komen In een waas van stilte ben ik huilend verdwenen ...en het dichtslaan van de deur maakt het eind van mijn dromen Laatste afscheid zonder toekomst is gegeven Een leegte tussen twee oceanen die het landschap kust In herinnering zal dat laatste moment blijven leven ...en het dichtslaan van mijn hart maakt het eind van mijn rust Je donkere schaduw had mij een laatste maal in zijn macht maar mijn zwarte tranen hebben het moment ontkracht Tis weer vreselijk zwak, maar missschien wel goed dat bep iemand dit leest.Misschien ook weer niet :( |
je weet dingen mooi te verwoorden, alleen snap ik niet precies waar het over gaat... iets met een afscheid, maar verder?
|
Citaat:
Diegene waarover het gaat kan het misschien begrijpen,..Kwil er niets over kwijt verder toch bedankt :) |
Jammer van de herhaling...op zich een mooi gedichtje, erg gevoelig ook...
|
Citaat:
Maar misschien he. Moet men zich niet AL TE VEEL laten sturen door gevoel als het gaat om de simpele structuur...Misschien dan ook wel :confused: |
Wow deze vind ik ook heel mooi je bent echt een goeie dichter.. echt waar!!... :)
Jesse |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |