![]() |
[sites] Voor recensies, samenvattingen, enz.
Ik weet niet of dit hier wel mag, eigenlijk. (Anders sorry Ieke en LUH.)
Ik zoek goede sites voor recensies en samenvattingen. (scholieren.com is heel ok hoor, voor de samenvattingen, maar ik zoek wat meer.) Via google.nl kwam ik al op een hoop, maar ik vind er niets wat ik precies zoek. Hebben jullie in de bookmark-lijst nog wat goede sites staan? Tips voor waar ik het beste kan zoeken? Vooral die recensies, kwaliteit graag.:o Alvast bedankt.:) Duivelaartje |
De meeste middelbare scholen hebben LiteRom. Dat is een database met goede recensies over voornamelijk Nederlands werk. :)
|
ik zal mijn NL boek eens raadplegen
|
Krantensites. Van Nrc bijvoorbeeld.
|
Citaat:
|
google.be ns proberen ;)
nee, volgens mij is www.destandaard.be wel goed in recenties (films, boeken...) |
Bij de bieb! Moet je maar aan zo'n miep vragen, dan krijg je een giga uitleg ;).
|
Ik kan me herinneren dat ik in de announcement bovenaan ook een link-sectie opgenomen heb waarin je misschien iets interessants vindt. Als iemand anders nog links heeft die verschrikkelijk spannend zijn (op literair gebied, mind you!), kunnen ze die doorgeven, dan implementeer ik ze met twee vingers in mijn neus! Hoezee!
LUH-3417 - Fuck. Morgenvroeg boekenverkoop in de bibliotheek. |
O ja LUH, daar staan er ook nog een paar! Van Students Only, van de Uni van Utrecht heb ik mijn samenvattingen verdaan.:cool:
Maar er staan geen links tussen van recensies... Ik ga eens naar de bieb en daar zo'n tutje vragen.:p Duivelaartje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |