![]() |
Metroid Prime: echoes
Bijna in den winkels!
|
oh
|
Wanneer precies? Metroid Prime is (y) (y) (y)
|
ik heb m ! leuk ! :cool:
|
Heb 'em gespeeld bij een winkel.
Speelt er lekker. (y) |
De reclame op de tv ervoor is een goeie.
|
Ik vraag 'm voor sinterklaas (y) :)
|
Hij is wel duur, EUR 59 is erg veel :(
Voor 40 euro had ik hem gelijk gekocht, nu wacht ik op de players choice of 2e hands. |
Citaat:
54,95 bij Media Markt hierzo... Maar alle cubespellen kosten 55-60 euro als ze uitkomen, dus dat mag geen excuus zijn. Als je me nu excuseert...ik ga het weer verder spelen. |
Briljant spel. Het is kwa gameplay meer van hetzelfde, maar dan wel op een goede manier. Belangrijke en fundamentele elementen zijn gelukkig behoorlijk verbeterd, zoals bijvoorbeeld de leveldesign, graphics, art direction, sfeer, plotontwikkeling etc.
Wat mij betreft de enige game van dit jaar die zich kan meten met Half-Life 2. |
is de interactie met de omgeving dan ook zo belangrijk? (als in dingen uit de omgeving gebruiken voor wapens e.d.?)
|
Metroid Prime, geen reet an :nono: Ik snap nie dat ie zo immens populair is
|
Citaat:
En ik moet Metroid Prime nog steeds eens spelen, ooit eens gekocht en kwam vast te zitten na 5 minuten spelen en toen werd ik chago en nooit meer gespeeld. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds de cube uit is kosten alle spellen €59 Op de N64 kostten ze Fl129 - 179 als ze uitkwamen. Conclusie: De prijs is nauwelijks gestegen (voor de nintendo console) Voor de PC...dat is een ander verhaal... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |