![]() |
[Cartoon] Achmed, de excuusallochtoon
http://img.photobucket.com/albums/v4...nuz/Achmed.jpg
Gebruikt: ongeveer 15 minuten, met een rothring rapidograph 0.35 en een 0.25, een cheap ass scanner, en Paint shop pro. Wat vinden jullie ervan? |
Hehe vet :D (y) Al vind ik persoonlijk dat je hem beter zwart/wit had kunnen laten. Ik vind de kleuren niet zo, en zwart/wit komen ze zowiezo beter over. Maar dat is smaak :p
|
had niet gehoeven.
|
Citaat:
@Ostard: Uhm? Wat niet? |
Doet me denken aan de humor van Nozzman
|
doet ut niet :(
oh wacht, nu wel |
Citaat:
Los daarvan: Haha! Dit is nou grappig: droge simpele Gumba humor :) |
Citaat:
Waarom ben jij het de hele tijd met mij eens, doe niet zo eng! :rolleyes: |
Citaat:
Ja sorry...ik zal me inhouden... |
Citaat:
|
hahahaha! :D
|
Hoe heerlijk droog :)
Zonder kleur is idd beter, though. |
SCRIBLY EAT YOUR HEART OUT.
nuff said |
Citaat:
of: Heel erg grappig. of: Simpel getekent. |
Citaat:
of: Helemaal niet grappig (Scribbly is niet zo leuk vind je wel?) of: Simpel en doeltreffend getekent en dus heel leuk. Ik ga voor jou eerste keuze en mijn laatste... |
:D (y)
|
ghehe, da´s de eerste keer dat ik je zie posten hier of ligt het aan mij :o iig leuk gedaan :D ik vind ´m meesterlijk getekend :D
|
Vermakelijk wel.
|
lache joh :rolleyes:
|
grappig :) , maar het is leuker als je de "titel" achmed de excusallochtoon bovenaan zet dan komt de grap wat beter over denk ik
|
Hmmm, ik heb te lang geen nieuws gekeken/geluisterd om hier een grap in te zien helaas :s
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, oja of je denkt hu? maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk. Oja: dat gezicht is echt goed maar dat jasje.... Ik mis een diepte, details... Ofzo? |
Hehe, lekker simpel :D (y)
|
hehe, leuk :D
|
Ga je ook verhaaltjes maken met Achmed?
|
Ik denk dat je beter een leuk verhaaltje kan maken over een Marokkaanse puber :D
|
In de Diamantbuurt in Amsterdam? :p
|
Ligt het aan mij of is die grap niet al héél héél oud?
|
Citaat:
|
Nogal nozzmaniaans idd.
Maar verder wel weer leuk Men-ho. :cool: |
ik zie er niet echt iets grappigs in...en goed getekentm is het ook niet....dus nee...
|
Citaat:
-"Wat wilde je zeggen dan, Schwarzkopf? :confused:" De grap is niet origineel -"Oh. :o:o:o Dankje dat je je grote wijsheid met mij wil delen Schwarzkopf." Geen dank, Mr.Hypert€xt. |
Citaat:
|
neit een beetje rassistisch??
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Dit lijkt absoluut niet op Gummbah, eerder op nozzman . |
Citaat:
|
Hm. Nou. Ik vind er niks aan eerlijk gezegd.
Waarom vind iedereen dit nou ineens leuk, maar als een onbekend iemand (voor dit forum dan) zoiets plaatst, dan vind iedereen t dom en lelijk en te simpel en niet op ARTistiek thuis horend. Beetje vreemd :s |
Citaat:
|
Als de grap niet al door menigeen cartoonist was gemaakt...
|
Citaat:
|
Erg leuk! Ik heb een glimlach moeten onderdrukken.
|
Citaat:
|
Wat dacht je, omdat het leuk was. Erg goed. Daarom.
|
|
Citaat:
|
nee, hoezo?
er wordt niet gescholden over een minderheid toch? en racisme is gebaseerd op ras. volgens mij doel je op discriminatie. en dat is het ook niet. |
Je hebt gelijk sorry
domme opmerking |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |