![]() |
Brief schrijven naar Amerika.
Hoi,
Ik ben een brief aan het schrijven naar iemand die in de gevangenis zit in New Jersey. Ik doe het nu op de Engelse-brief manier, maar ik weet niet of dat wel goed is. En moet er ook onder het adres staan "USA" ofzo? Weet iemand me wat tips te geven? (y) |
Lijkt me wel handig om USA onder de brief te zetten, maar ik denk dat dit beter op vreemde talen kan, en aan een leraar vragen ofzo :)
|
Adressering
Op internationale zendingen dienen de plaatsnaam en het land van bestemming volledig in hoofdletters te worden vermeld. Het is tevens verplicht ook de afzendergegevens te vermelden. |
:D alsof een gevangene het verschil tussen engelse en andere stijlen brieven schrijven kent
|
Daar zijn volgens mij niet zoveel regels aan verbonden.
|
Alsof een crimineel daarop let
|
Zie maar dat je geen bezwarende details oid er in zet of hij krijgt een brief met zwarte streepjes :cool:
|
Ghehe, mogen gevangenen in de USA eigenlijk wel post ontvangen? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je gaat met terdood veroordeelden corresponderen over de schandalige manier waarop ze behandeld worden?
|
Hmm, kan iemand me helpen aan het adres van een gevangen neger met wie ik een beetje in ghettotaal kan communiceren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"You gotta hussle to get by: A convicted nigga tells the world" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ben je op het idee gekomen zo'n brief te schrijven? Citaat:
|
Citaat:
Ik schrijf deze brief omdat het een bekende betreft, waar ik veel interesse in heb, ook in hoe het leven daar is enzo. |
Citaat:
|
Weet ik veel.
|
volgens mij past dit hier niet..
|
waar past het dan wel?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |