![]() |
welke studie?
nja de titel zegt het al, welke studie doen jullie en/of welke studie willlen of gaan jullie doen?? :)
|
Owh en zijn er mensen die de studie management, economie en recht doen? zoja, wat vinden zij ervan?
|
Volgens mij zijn daar al genoeg topics over.
En als je info wilt over een bepaalde studie moet je eens op studiekeuze kijken. |
Citaat:
|
Ik wil Nederlandse Gebarentaal gaan studeren. [tolk en/of leraar]
|
Citaat:
|
Ik zit zelf te denken aan vrijetijdsmanagement, heeft iemand hier ervaring mee?
|
gz spw 3
|
organisatiewetenschappen
|
Ondernemingsrecht.
|
HEAO Accountancy
Citaat:
De paar afgestuurde mensen van MER die ik ken studeren allemaal door aangezien ze geen passende baan kunnen vinden. Meeste gaan rechten daarna studeren. Misschien is het een goede opstap hiervoor? Verder over hoe leuk of interessant de studie is kan ik niet zoveel zeggen. Volgens mij is het wel leuk gezien de hoop beginselen die je leert. |
Bestuurskunde
|
Citaat:
|
mbo verpleegkunde
(doe ik nu) en volgend jaar de hbo versie dr achteraan |
Citaat:
Of was tegenwoordig ook weer minder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is jouw ambitie dan wel? |
Reizen, maar ook leiden, regelen van dingen, carriere maken ( :bloos: ) , maar geen verzorgen, advocaat, of lesgeven
|
Citaat:
Tja ik denk dat je met MER niet veel opschiet. Naar mijn idee kun je managen niet leren maar moet je het gewoon kunnen. Waar je dan meer mee opschiet is een studie waarmee je veel leert over hoe bedrijven werken en dan kun je vanzelf groeien in zo'n bedrijf. BE of AC zou een goede opleiding zijn. Aangezien je goed boekhouden leert kennen en lezen van bedrijfsgegevens en op zo'n manier het bedrijf beter kan runnen. Zijn natuurlijk nog andere opleidingen die je dan goed zou kunnen doen, maar ik geef een voorbeeld waar ik ervaring in heb. |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Ik zie net dat je daar al een topic over geopend hebt :) [/edit] |
Citaat:
|
Geneeskunde
En dat heeft altijd een goede positie op de arbeidsmarkt, want mensen worden toch wel ziek. |
biomedische wetenschappen
tandheelkunde Ik heb nu heel erg zin in tandheelkunde maar dat wil ik pas sinds een klein halfjaartje Biomedische wetenschappen heb ik echt naar toe gewerkt |
Ik doe trouwens Oriëntaalse Talen en Communicatie, Japans, in Maastricht.
|
ik doe Vwo
wil notarieel recht doen |
Koks opleiding. in Sittard.
Daarna misschien HBO/HAVO ergens... Daarna leraren opleiding in eindhoven. yuppie :) |
Ik misbruik je topic even voor een vraagje ;)
Moet je het als voordeel of nadeel zien dat de MER erg breed is? (of vergis ik me nu, en is het helemaal niet zo breed?). Ik verkondig hier geen mening van wat ik vind, want daarvoor weet ik er te weinig van af, ik heb alleen dingen gehoord (zowel voor's en tegens' waarom je de MER wel/niet zou doen, en dan gaat het vooral over de 'breedte' van de opleiding'. Wie heeft er een mening over? |
owja, ik doe MWD, maar als je wilt weten wie welke opleiding doet kan je ook kijken in het topic die daarvoor is. Heel veel mensen hebben daarin gepost wat ze doen en waar ze dat doen.
|
Biologie en medisch laboratorium onderzoek
|
Geschiedenis. :cool:
|
kappersopleiding
|
International Economics & Business, maar daar ga ik waarschijnlijk mee stoppen. Teveel wiskunde en statistiek.
|
ik studeer ergotherapie aan de hogeschool zuyd.
na veel omwegen hebben mijn ouders mij daar uiteindelijk gedumpt omdat het kleine meisje ook nog op kamers moest (het moest echt, aangezien minimaal 4 uur reizen geen pretje is!) |
Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie aan de Universiteit Leiden.
|
Citaat:
Ik doe zelf de opleiding niet dus ik denk dat je er best een nieuw topic over kan openen hoor (lijkt me ook niet dat je hier veel reacties krijgt) |
Volgend jaar misschien geneeskunde. :)
|
Sociale Geografie & Planologie :)
|
Ik doe VWO, laatste jaar..
Ben nog aant twijfelen tussen verschillende opleidingen: - Notarieel Recht - Accountacy - International Business - Nederlands Recht (Advocaat) |
Communication & Multimedia Design
|
Alweer?
|
Citaat:
dat leek mij ook leuk :cool: ik vraag me alleen af of ik dan ooit een baan vind |
Nederlands recht...........natuurlijk:D
|
Citaat:
|
Commerciële economie.
|
1 van deze:
Pedagogische wetenschappen Kunstmatige intelligentie Planologie Scheikundige technologie Scheikundige technologie & Bioprocestechnologie Informatica Natuurkunde Technische Informatica Technische natuurkunde + tientallen andere studies ik heb me er nog niet in verdiept . |
levensmiddelentechnologie te wageningen..
leuk, alles leuk :) |
Citaat:
|
Biomedische wetenschappen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |