![]() |
Stelling Tegen Jagen..
heeey...
ik moet op school een betoog schrijven over jagen.. Weten jullie een stelling tegen jagen??? En hebben jullie goeie argumenten tegen jagen...?? Thnx! XxX |
Het is zielig vOoR dE dIeRtJes...
|
Zonde van de kogels, die kunnen we beter bewaren om mensen om te brengen.
|
Jagen is niet lief
is mijn stelling Diertjes krijgen auw van jagen |
doe niet zo irritant met die kleurtjes, verzin zelf iets, of post dit iig niet op school & studie :).
lijkt me vrij simpel: zielig voor de diertjes ja (en het wekt aggressiviteit op :rolleyes:) veel plezier ermee iig :). |
als d'r teveel dieren zijn moet er gewoon wel gejaagd worden. En wanneer dit niet 't geval is mag er niet gejaagd worden en anders gewoon doodschieten die beesten. D'r zijn nu teveel vossen en kraaien, en 't gevolg is dat al die kleine vogeltjes uitgeroeid worden door die vuile kraaien, dus wat is dan beter......lijkt me toch dat er dan gewoon wat kraaien afgemaakt moeten worden.
Dus: als het nodig is gewoon jagen, nix geen gezeur over dat het zo zielig is. |
Citaat:
|
dit is zo'n uitgekauwde klotestelling. :s *niet aals aanval bedoeld hoor;)* maar er wordt al zoveel over gesproken.
|
Citaat:
|
ik denk de hele tijd dat er stelling tegen japan staat :eek:
|
ik ook :)
|
@ Briseïs: ghehe nog zo iemand hier :p
ontopic: diertjes schieten is niet zielig, jij moet toch ook eten :D ??? ( imho is schieten mee nemen naar de grot en boven een vuurtje bakken het makkelijkst ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |