![]() |
[TEK] Dolle boel in het bos
Tja...
>> Leer maar resizen. Dit zijn te veel kb's voor zoiets... |
Childish. En veel te groot, receize m effe in paint. Kan je in ieder geval zien wat het voorsteld.
|
tja wat moet je daar nou van zeggen....
slordig en oninterresant onderwerp |
moet dit grappig zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet het plaatje hierin zetten, dan resized de lay van scholieren 'm. Maar het gaat niet zover dat de lay bij jou plaatje gaat kijken op een andere link en m dan voor je gaat resizen ;) |
Citaat:
want je gaat me toch niet vertellen dat je dit met de hand hebt getekend |
:d
|
Ben het hoofdzakelijk met Pyr0nity eens, al vind ik ipv childish vind ik het eerder childish ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom? Je houdt van kinderachtige humor? Trouwes, kheb ook positief commentaar: het deed me denken aan wat ik tekende op de basisschool, alles had bij mij toen ook een joint of een spuit. Dus jouw tekening had wel een zeker nostalgisch effect op mij, is dat niet geweldig?! :) |
ha-ha-dee-hah. :rolleyes:
Overvloed aan quasi-humor deze week. |
oh geweldig, een 14 jarig gassie die er 3 weken geleden voor het eerst is achter gekomen wat een joint nu precies is.
|
ach,
op zich is t toch wel grappig als je hem aanklikt en dat hij dan op heel groot formaat op je scherm staat, en dat je dan met de schuifbalken de tekening kan doorlopen... staat er ineens een vliegenzwam met een spuit in zn hoedje op je scherm, ach :D leuk voor als je stoned bent misschien? |
ik moet er wel om lachen eigenlijk :cool:
|
dolle boel.
|
waar is het bos?
|
Citaat:
|
Hoe die boom kijkt. :D
Doet me denken aan Haagse Harry. :D |
Zie topicstart, kom maar met een resized versie. Voor zoiets ga ik geen MB's downloaden, eigenlijk liever al geen kb's.
En voor mensen met een inbelverbinding is dit helemaal hel. |
Citaat:
|
SLA HEM IIG OP ALS JPEG ALS JE IETS IN PAINT MAAKT:rolleyes:
damn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |