![]() |
Doe Het Zelf (in je lifestyle)
In hoeverre maak jij zelf je eigen stijl? Koop je alles kant-en-klaar in de winkel en laat je alles voor je doen, of vind je het leuk om zelf te frobelen? Struin je markten en braderieen af om stofjes te kopen voor de kleren die je zelf naait? Of maak jij misschien je eigen make-up? Ik ben benieuwd :cool:
TS begint: Ik heb vandaag m'n eigen pony geknipt omdat ik geen zin had om naar de kapper te fietsen :cool: vandaar dit topic. En ik knutsel zelf wel eens aan m'n kleren. |
Een vriendin van me wil wel dingen voor me customizen, dus daar wil ik gebruik van gaan maken.
|
Ik heb tijgerprint en spikes en rode lijnen, een logo en andere onzin op m'n jas gekwakt.
en ook m'n spijkerjack gecustomized. broeken wil ik ook nog wel 'ns aan kloten en bij shirts scheur ik de mouwen 'r consistent af. (y) |
ik knip in mijn kleren en ik knip in mijn haar (y)
|
Ik ben bang, dat als ik daar mee begin.
Ik alles wel weg kan gooien |
ik klooi veel met tassen (maak dr eigen opnaaisels voor etc.) en maak m'n eigen sieraden of bewerkt ze door ze n andere kleur te geven.
Verder klooi ik met gaten in mijn lichaam (stretch zelf) en knip ik zelf mn puntjes bij. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. |
Ik maak zelf shirtjes van oude T-shirts en ik heb eens een hotpants gemaakt van oude spijkerbroek. Stond wel leuk eigenlijk!! Owja, ik maak mijn eigen haarlintjes van oude shirts... (ik draag altijd sportieve haarlintjes met mijn dreads;)) Verder meng ik wel eens kleurtjes nagellak, maar meestal mislukt dat, wordt het bruin...
whatever, het is leuk om lekkr te knippen en te naaien met oude kleding. :D |
Zelf maak ik soms met graffiti wat op 'n shirt o.i.d. en natuurlijk zit mijn tas onder de patches, buttons, rommel en badeendensleutelhangers. Ik laat ook wel 's wat drukken op 'n shirt, maar da's alles wel ongeveer.
|
Citaat:
|
ik koop in de kringloopwinkel en pas dan de gigantische maat aan (ze lijken daar alleen maar grote kleren te hebben :|),
knoei aan mn h&m kleren (kwestie dat t niet zo opvalt dat de helft van mn school in tzelfde rondloopt) zo heb ik vorig weekend turquoise knopen op n zwart colbert genaaid, T-shirts beschilderen (van deense teksten tot vlinders) en af en toe maak ik ns een kledingsstuk zelf, wanneer ik weer vergetn was hoe veel werk dat ook weer was en hoe lang dat ook weer duurt. :| |
ik knip ook mn eigen pony, meer valt er toch niet te knippen.
maar mijn pony is nu heel hip, en lekker scheef (y) |
-sieraden maak ik zelf
-kleding ook, hoewel het meestal half af blijft liggen omdat het zo enorm veel werk is -shirtjes en andere dingen zijn wel altijd leuk om te versieren. |
Ik knip mijn haar bijna altijd zelf.. net nog pony bijgeknipt en nu is die wat minder scheef..
Ik ben bezig met het beschilderen van m'n rubberlaarzen en ze worden al best leuk. Ik bewerk kleding en tassen en ik maak zelf sieraden. |
ik maak niks zelf, tis een vrouwenbezigheid.
|
niks eigen stijl, dat is veel te veel werk.
Mijn oma breit vaak voor mij, dus dat beïnvloed mijn eigen stijl wel. Maar verder... ik koop gewoon goedkope confectiekleding, en als ik die beu ben of het is versleten, koop ik iets nieuws. Eigen stijl? Ja, maar dan vooral door de combinatie van dingen. Ik heb de indruk dat ik vaak dingen combineer, die anderen minder snel combineren, maar dat doe ik uit gemakkelijkheidszucht, niet het combineren om te combineren. Als ik gewoon een colbertje aan wil doen, zal ik dat doen. Maar dat is te koud. En als ik op het werk zit, is meer dan een t-shirt vaak te warm. Dus vandaag is het een t-shirt zonder mouwen, eentje met mouwen, een groen sportief vestje van de H&M, een zwart-fluwelen colbert en een roestrood gebreid vestje daarover. En een donkerblauwe jeans, mijn leuke schoenen, en zelfgebreide sokken. Voila. |
Ohja ik ben een doe het zelverd! (y)
Tafeltjes, tasjes, sjaaltjes, shirtjes, ik maak alles zelf. Of ik knap het op, (y). Ik wil altijd van vrij simpele kleding iets origineels maken. En meestal lukt dat, :D! |
tegenwoordig bijna alles zelf
vestjes, rokken tot tassen |
verder dan mouwen rippen kom ik niet :(
|
Citaat:
|
Ik moet nog steeds mijn patchjas knutselen.
|
ik heb snel de neiging om ergens een schaar in te zetten, zowel in kleding als in mijn haar. Maar echt iets erop of aan zetten nee, ik knip eerder de hals en de mouwen eraf etc.
|
gister toevallig nog wat panties en een shirtje gecustomised.
tshirts verbouw ik ook altijd want anders vind ik ze saai. rokjes knip ik meestal af. |
Citaat:
|
Warmte overschot icm gare shirts lever bij mij vreemde combinaties op
|
Citaat:
Op het werk was het vandaag trouwens 23 graden, wat voor ideaal is voor gewoon een t-shirtje... |
ik knip mn eigen haar, knip / scheur kragen uit shirts, eneuhm. dat was t wel.
|
Ik heb veel werk, weinig tijd.
Ik zoek mijn klerencombinaties al, dat is al genoeg werk :o |
Ik knutsel soms aan mijn kleren,
Vandaag heb ik bij zon shirtje die over je schouders loop, de mouwen open geknipt en er een soort lint tussen gezet, heel vet. En eronder bij me buik elastiek gedaan, zon helebrede band.. is die lekker langer :p Verder maak ik dingen zoals tassen, en print ik plaatjes op shirts of verander ik de spagettibandjes.. Euhm mijn volgende project wordt wanten maken, en weeeeer een tas haha, heel hip :o |
Ik smeek mijn vader om in zijn kast te mogen graaien en zijn kleding te mogen verbouwen.
|
Woee, vandaag een tas gemaakt.
Hij is echt supervet en heel lief en leuk etc! Zodra mijn internet weer eens normaal doet, ga ik er hier even flink mee pronken ;-) |
Meestal ben ik te lui. Creativiteit bewaar ik meestal voor op papier. Al hou ik er wel van om vreemde combinaties bij elkaar te zoeken. Enige verkniptheid leef ik uit op panties en been-/armwarmers/handschoenen.
Mijn haar zet ik wel altijd zelf de spoeling erop omdat het te duur is bij de kapper. |
Citaat:
|
ik heb net met wat knip en plak werk mijn wiet grinder voorzien van een'de hardheid logo aan de ene kant en er staan nu aan de andere kant 2 kaboutertjes die schoppen en daar tussenin het woord lepra :cool: :D
|
mn creativiteit gebruik ik meer voor school als iets anders...nouja de wc die ik gister behangen heb met posters en stickers :)
shirtjes, vooral van bands maak ik wel op maat, en tasjes. of sjaals waar ik nog iets opzet. veel tijd voor andere creative activiteiten loslaten op kleding heb ik niet. |
Nee Nico is niet m'n grootste voorbeeld.
|
toch best crea je wc behangen???
http://img31.exs.cx/img31/3503/100_0176.jpg |
Ik customize soms wel eens mijn shirtjes / broeken enzo.
Heb alleen 2 linkerhanden dus echt goed in het betere naaiwerk ben ik niet :( Dat doet mn mamzie dan wel. Heb vandaag weer prulletjes gekocht voor op mijn giletje. :o |
Citaat:
|
thankyoe :)
er hangen wel meer mooie posters, maar je ziet op die foto niet alles |
:cool: :cool: ik maak mijn eigen bermuda's :mad: :mad: :mad: :bloos: :eek: :p :p :o :rolleyes:
|
Citaat:
|
Woehoe, die shawls!
Van wat voor stof maak je ze?? En gewoon zo´n originele shawl namaken, dus een grootvierkant? Met dingen aan de zijkant? vertel me hoe je het doet, volgens mij heb ik al een idee.. maar wil bevestiging haha |
Ow haha, niet zo´n helder moment van me...
Bermuda´s zijn niet die arrafatshawls.. :o Maargoed, ben wel weer op een ideegebracht, bedankt! haha Lol |
ik koop mijn kleren in veel verschillende winkels, maar ik knutsel er de laatste tijd niet zoveel meer mee... behalve dan met me kerstsloffen :D
|
ik brei mijn eigen behaatjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb mn moeder gedwongen een sjaal voor me te breien want dat kan ze .En ik niet :D ik kan alleen punnikken :D
|
ik heb net zelf uit pure frustratie mn muis aan gort geslagen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |