![]() |
halloween in de gousdvishal op 31 oktober met o.a. Stretch Arm Strong
31 oktober strecharmstrong!!!
het zal erg gaaf worden, spooky aangekleed, en misschien ook een halloween cocktailbar (misschien dus). en eh... als je spooky verkleed komt kun je er met korting in! http://img33.exs.cx/img33/885/Goudvishal_Halloween.jpg |
-Vette flyer !!
-Ik ben totaal uitgekeken op stretch arm strong. -Opzich lijkt het me toch wel gezellig, maar of ik de reis naar Arnhem er voor over heb .... |
Komen ze nu alweer. Ik ben al tijden uitgekeken op die band. Cd's die ik had zijn gejat uit de auto en nooit meer vervangen. Nuff said. Have fun trouwens!
DIe misfits coverband met michiel uppercut zou ik wel willen zien. |
Als ik geld heb , kom ik mss wel..
Sowiezo heb ik al een lift (Y).. |
nah ik kan helaas niet, vind het echt heel jammer maar mad caddies gaan nog net voor :D jeugdsentiment <3
ik vind stretch arm strong wel erg gaaf en hoop nog de p60 show mee te kunnen pikken maar vraag het me af aangezien dat een zondag is en de reis dan duur is enzo. |
Citaat:
@ rutger: idd een mooi flyer, ik weet eigenlijk niet wie m gemaakt heeft. sas is wel leuk ja, maar je komt dan natuurlijk ook voor de sfeer he . als het goed is wordt de zaal ook helemaal halloween ingericht, dus ik ben echt super benieuwd. |
Vette flyer en vette bands, maar ik ben net verhuist dus al mijn geld is op.
|
Hmm.
Eens even zien nog. Ik heb enge tentamens de dag d'r na :| |
oh vet!!
...trouwens... mad caddies zijn dan, jammer maar helaas maar die zijn leuker :) |
Oh weet misschien iemand iets van een optreden van SAS in de volta of winston? Want na sparta kregen we een flyertje maar weet neit meer van welk zaaltje, weet wel dat stretch arm strong avec razor crusade erop stond met een datum ook. op beide sites vind ik niks? is het weer zo'n leuk geval van miscommunicatie tussen zaal en band?
|
Waren die datums niet afgelast omdat ze in de VS moesten touren ??
|
Citaat:
|
Razor Crusade zou ik wel weer willen zien.
|
Citaat:
in arnhem spelen ze |
Citaat:
|
7 nov spelen ze ook in de P60, Amstelveen.
|
Ik ben er lekker tochhhh..
|
het was cool.
wie droeg er een shirt met 'roxy'? :) |
Was verhinderd.
Had Razor Crusade (hoe gaaf is die band !) & Heartfelt wel willen zien. |
Citaat:
|
hmmm het viel tegen,
want er waren bijna geen verklede mensen. razor viel erg tegen, het geluid bij alle bands. dus ik ben niet zo lang geweest, want ik was toch moe, en had bij nader inzien meer zin op rustig op de bank te zitten. |
Je valt zelf tegen.
|
lekker amerikaans
|
nice. ik ga er waarschijnlijk wel heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was er halverwege de 2e band tot halverwege strech. en dennis was in pak <3 |
Citaat:
|
zondag speelt sas met razor crusade en malkovich in amstelveen (y)
|
Citaat:
en hoe zag jij eruit dan? |
Slimme mensen waren die dag in kontich....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij maar helloween
|
Citaat:
beetje pitaar achtig, met wit gepoederd gezicht, rode lippen en veel zwarte make up. volgens mij zag ik strech nu al voor de 3e keer dit jaar....ze zijn wel leuk, maar ik had gister niet zo'n trek in nog een late avond, aangezien ik sinds woensdag wel elke avond iets te doen heb. |
wow je outfit klinkt wel stoer! Iig meer moeite dan dennis die simpel in pak ging :p En jammer, maar dvdtjes kijken is ook fijn :)
|
haha, nou de broek en het hempje zijn ook gewoon kleding, maar ik droeg ze net even iets anders waardoor het leek alsof ik een beetje piraat achtig was. andere waren veel beter verkleed, zoals het meisje bij de deur met de vleeswonden (die overigens hetzelfde korset aanhad dat ik heb :| )
|
Citaat:
|
Ik zag toch best veel mensen verkleed. Vond het pakje Mc DOnalds friet toch wel erg ruig. Ik vond het verder wel een gave avond, Sas was ruig en Razor klonk ondanks het slechte geluid toch wel goed.
De aankleding van de Gvh was ook top. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |