Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Het is uit.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=989015)

Koel 21-10-2004 18:30

Het is uit..

Het is nu een weekje uit tussen een vriendin van mij en haar vriend (ook een vriend van mij)
Maar er lijkt niets veranderd.. als we met meer mensen wat afspreken, en hij komt bv wat later... -> doet zij dat automatisch ook omdat ze met hem meegaat :s
Ze hebben het nog steeds over "wij" en "ons" alsof ze nog een relatie met elkaar hebben :confused:
Ze zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch vind ik het raar dat ze na zo'n korte tijd zo met elkaar omgaan..

wat vinden jullie?

Cytherea 21-10-2004 18:31

ik denk dat jij je er niet druk om moet maken en ze het gewoon zelf moet laten uit zoeken. Ze komen er vanzelf wel achter dat het zo niet werkt.

Koel 21-10-2004 18:34

Citaat:

Cytherea schreef op 21-10-2004 @ 19:31 :
ik denk dat jij je er niet druk om moet maken en ze het gewoon zelf moet laten uit zoeken. Ze komen er vanzelf wel achter dat het zo niet werkt.
Nee.. doe ik ook niet :o
Moeten ze inderdaad zelf maar uitzoeken.. en mss werkt dit wel voor hun :s geen idee..

Maar ik kon me gewoon niet voorstellen dat het zo zou gaan als het uit gaat tussen mijn vriend en mij..
Vroeg me eigenlijk meer af hoe jullie daar tegenaan kijken.. en hoe dat eventueel bij jullie is gegaan toen het uit ging met je ex.....

Siempjuhh 21-10-2004 18:36

toen het uit ging met mijn ex was ik blij want het was zo''nnnn sukkel...........

Sarah 21-10-2004 18:56

Ik zou het ook wel raar vinden. Mijn exvriend en ik zijn wel op vriendschappelijke basis uit elkaar gegaan maar toen gedroegen we ons niet zo :P

ware man 21-10-2004 18:59

Ten eerste, who gives a shit.
Ten tweede, dat is het hele probleem met relaties. Mensen gaan ze aan, mensen breken, en opeens moet dan ook de terminologie veranderen, ofzo.

Het is uit, het is aan. Cut the fucking bullshit.

ilse 21-10-2004 19:30

misschien moeten ze nog wennen?

Wandering 21-10-2004 20:04

Toen het uitging met mijn vriendin (zij maakte het uit, maar in vriendschap) is het ook zo nog heel lang gegaan, zij kwam iedere keer als ik haar zag terug naar mij, pakte me vast, kuste me ook nog wel ooit... Hoewel zij het uitmaakte... En dat is nu, 4 maanden later, nog altijd, wel een stuk minder, en soms zeggen we een hele avond zelfs helemaal niets tegen elkaar.
Ze zullen de affectie misschien missen, maar toch geen echte relatie meer willen met elkaar

Susanne 21-10-2004 20:20

ohh boeiend

Zo ging het bij mij iig niet, zou me er ook niet relaxt onder voelen omdat ik altijd nog een beetje gevoelens blijf houden (ook al heb ik het zelf uitgemaakt)

Maar als zij zich daar fijn bij voelen, who cares ;)

Shakertjoew 22-10-2004 20:44

ik m0est keihard huilen t0en het uitging.. dit was de eerste keer dat ik heb moetenm huilen om een j0ngen en hij 0m een meisje dus ik vind dat dat wel heel wat zegt t0ch? maar hij deed het dan 00k via msn .. maar nu is het weer aan hij had het namelijk uitgemaakt omdat er allerlei verhalen r0ndgingen over mY terwijl ik er nix van wist.. dus maar nu zijn we weer helemaal gelukkig en eerlijk tegen elkaar..

per piacere 22-10-2004 20:46

ik heb nadat ik het had uitgemaakt (juli '04) nog maar 1x gepraat met hem 'in real life' verder alleen maar op msn

maar ik vind het nogal raar wat die vriendin van jou doet :o

Shitonya 22-10-2004 20:59

Zo was een vriendin van mij ook. Na enkele weken was het daarna weer aan. Maar eigenlijk was er niks veranderd, behalve dat ze zich niet meer liet neuken, maar verder..alles precies hetzelfde.
Dus eigenlijk was het nooit echt uit, maar gewoon een pauze ofzo

Sithan 22-10-2004 21:20

Moeten zij aan jou verantwoorden wat zij onder uit verstaan?
Of zou het passender zijn als je er geen reet mee van doen hebt, wat zij aan of uit noemen... :rolleyes:

Bloedpropje 22-10-2004 22:24

Ik vind dit niet kunnen. Ik verwacht dan ook van jou dat jij je volledig inzet om ze dit aan het verstand te brengen. Als een relatie voorbij is is het ook echt voorbij. Zij behoren zich niet zo te gedragen, zo lappen ze de ongeschreven grondregels van het menselijk bestaan aan hun laars. Naast het samen aankomen ook nog in de 'wij'-vorm praten kan natuurlijk helemaal niet tot de beugel. Ik reken erop dat jij ze onmiddelijk tot de orde roept want dit gedrag mag niet getolereerd worden.

Koel 24-10-2004 12:47

^^^^

Wat is dit nou weer voor een onzin?
Ik vroeg me alleen af of jullie het ook raar vinden hoe zij met elkaar omgaan en of ik niet de enige ben ;)

Ze moeten helemaal zelf weten hoe zij hiermee omgaan, en ik bemoei me er ook niet mee.. ze zoeken het maar uit.
Het is niet dat ik met deze post goedkeuring vraag om me er mee te gaan bemoeien ofzo.. :nono:
dat wil ik niet eens!!

Mr.Oizo 24-10-2004 21:23

Citaat:

Watermerk schreef op 21-10-2004 @ 19:34 :
en hoe dat eventueel bij jullie is gegaan toen het uit ging met je ex.....
Bij mij ging dat (zoals zo veel gevallen) niet zo. Vrienden gebleven, vage vrienden, anderhalve week later zag ik haar pas weer voor het eerst en ik zie haar zo nu en dan nog met uitgaan. Verder nix speciaals meer met elkaar, gewoon vage vrienden.

Schwarzkopf 24-10-2004 21:25

Ha, beter dan hoe ik met m'n exen omga :cool:

Billy_bob 24-10-2004 22:29

Citaat:

Watermerk schreef op 21-10-2004 @ 19:30 :
Het is nu een weekje uit tussen een vriendin van mij en haar vriend (ook een vriend van mij)
Maar er lijkt niets veranderd.. als we met meer mensen wat afspreken, en hij komt bv wat later... -> doet zij dat automatisch ook omdat ze met hem meegaat :s
Ze hebben het nog steeds over "wij" en "ons" alsof ze nog een relatie met elkaar hebben :confused:
Ze zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch vind ik het raar dat ze na zo'n korte tijd zo met elkaar omgaan..

wat vinden jullie?

waar bemoei je je mee

Bloedpropje 24-10-2004 22:38

Citaat:

Billy_bob schreef op 24-10-2004 @ 23:29 :
waar bemoei je je mee
lees ook:
Citaat:

Watermerk schreef op 24-10-2004 @ 13:47 :
^^^^

Wat is dit nou weer voor een onzin?
Ik vroeg me alleen af of jullie het ook raar vinden hoe zij met elkaar omgaan en of ik niet de enige ben ;)

Ze moeten helemaal zelf weten hoe zij hiermee omgaan, en ik bemoei me er ook niet mee.. ze zoeken het maar uit.
Het is niet dat ik met deze post goedkeuring vraag om me er mee te gaan bemoeien ofzo.. :nono:
dat wil ik niet eens!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.