![]() |
ik heb net een gameqube emulator geinstalleert maar hoe moet je dan qamecube spellen
ik heb net een gameqube emulator geinstalleert maar hoe moet je dan qamecube spellen installeren?
|
argh
|
waarom zeg je argghh
|
Citaat:
|
Reported.
:p |
Citaat:
2 x een woord op een andere manier fout schrijven, daarom argh ow en btw, zover ik weet zijn er geen werkende emulators voor de GameCube (dus niet gameQube of Qamecube). |
wat toch iets met rom ofzo die moet je erin zetten maar dat werkt bij mij nooit
|
|
Je kunt GameCube games niet zomaar ff installeren...
Je hebt een rom nodig. Een bestand met de speldata dus, of een origineel GameCubespel (zijn die op cd?). En de kans dat je de emulator aan de praat krijgt is nihil. |
ok bedankt voor de antwoorden
|
Roms voor consoles zijn illegaal
dus je bent (n) bezig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad je kan nie zomaar spelen omdat je inderdaad een rom nodig hebt maar....ik had een spel gedownload en er stond bij dat je een ati radeon 9800 nodig had om de spel te kunnen spelen....weet nie of het bij alle spellen zo zijn zo ja. wat voor videokaart heb je kan miss ook daar aan liggen |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
hey laura85
Ik zat met precies hetzelfde probleem als jouw. Je moet gewoon je windows opnieuw installeren en dan een brief sturen naar Nintendo nederland en daarin gewoon netjes de situatie uitleggen waarom je geen gamecube in de winkel hebt gekocht en dat je problemen hebt met die gamecube emulator. Ik kreeg gewoon netjes binnen een week schriftelijk reactie terug. Ze zeiden dat ik me moest melden bij politie Haaglanden, want zij zouden mij wel verder kunnen helpen zeiden ze. Helaas ging ik toen net op vakantie anders was ik wel even langsgeweest. Maarja, ik hoop iniedergeval dat je met deze informatie wat verder komt suc6 (y) |
:rolleyes:
Citaat:
|
En jij verwacht dat hij alleen bier gaat drinken als zijn ouders er bij zijn?
waarom ga ik hier op in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doed je moet gwoon een GameCube kope ofzo joh (like me (A) ) kbedoel tis maar 90 euri :D
|
Citaat:
|
|
Bedoel je soms dat je Freeloader hebt geinstalleerd?
|
gamecube emulator wuahahahhahahahah...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |