![]() |
>>>Mobiel<<< Sony Ericsson F500i
Hallo allemaal, :)
Ik heb ff een vraagje ik heb de Sony Ericsson F500i gekocht heeeel tevreden mee. Maar als je de accu en sim kaart erin zet dan zit er al een beetje stroom in de accu dus ik heb de accu helemaal 'leeggemaakt' en hem nu aan het laden. Is dit goed? of moet je als er een beetje stroom op zit gelijk helemaal opladen?? Want nu heb ik em eerst helemaal 'leeggemaakt' en dan opgeladen. Graag snelle reactie! :D Bedankt Greets (y) Sonykos |
Ik snap je verhaal niet helemaal to be honest, maar als je een accu hebt kun je die opladen wanneer je maar wilt, of ie nou leeg is of niet.
|
Citaat:
Greets Sonykos |
Ik heb mijn telefoon gewoon gelijk opgeladen, doen de meeste geloof ik. Ik heb nog nooit troubles met me telefoon gehad, dus je had hem volgens mij gewoon in 1x op kunnen laden.
|
Citaat:
Greets Dirk-Pieter |
Ik ben gisteravond om een uur of 10 begonnen met opladen van de mobiel, maar ik kijk s'ochtends ff of tie klaar is, en dan staat er: Bezig met opladen... en het icoontje van de batterij is vol.. :confused: Weet iemand of dit normaal is??
Greets Sonykos :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Greets Sonykos :p |
Citaat:
|
Citaat:
Greets Sonykos |
Ik wil graag een nieuwe ringtone voor me mobiel, maar wat is het goedkoopste ;) Via je telefoon er 1tje halen of via sms van internet op de pc? Bij voorbaat dank :cool:
Greets Sonykos |
dan moet je vergelijken hè... maar waarom zoveel geld betalen als je ook je eigen mp3 nummers als ringtone kan gebruiken?
|
Citaat:
Greets Sonykos |
het zal niet veel uitmaken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |