![]() |
verliefd???
Ik heb een probleempje. Ik heb een paar weken geleden een jongen leren kennen, ik voel me heel erg op mijn gemak bij hem en vertel hem eigenlijk ook best veel. Hij was ook ongeveer de eerste die al mijn gedichten heeft gelezen (normaal doe ik dat haast nooit). Ik heb altijd heel veel lol met hem, hij ging zelfs met mij naar de kermis toen ik hem pas 1 week kende!!!! Hij stuurt me ook best veel smsjes. Ik had eerst ook gezegd dat hij leuker was dan een andere jongen, omdat hij een muts had. Hij smste toen meteen terug: "vind je me dan minder leuk zonder muts? :( ". Soms lijkt het alsof hij mij leuk vindt, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet of ik nou verliefd op hem ben, want ik vind hem wel leuk maar misschien ook gewoon leuk als hele goede vriend. Hij heeft ook een vriendin en daarom wil ik hem misschien ook niet leuk vinden. Ik snap het zelf gewoon even niet.. :s
Kan iemand mij misschien helpen?? :confused: |
Ik kan je helpen:
gebruik deze dingen eens: . , ? ! : ; Dat maakt je tekst al veel leesbaarder. :) Je vindt iemand leuk, maar je wilt hem eigenlijk niet leuk vinden omdat hij al 'n vriendin heeft, is dat 't? :confused: |
Eén woord: interpunctie.
Daarna ben ik misschien bereid om het te lezen. |
eeeeeeeen lange zin... ff veranderen!! :p
|
ik denk dat ik je verhaal snap.....kzou gewoon eerlijk tegenover m zijn zonder te stoken in zijn relatie....(of heb jij nou een relatie met hem en zit er een ander meisje tussen, of heb jij een relatie met een meisje en ben je verliefd op hem ) beetje onduidelijk idd
|
:eek:
waar zijn de punten? en ja ik weet dat ik in herhaling val |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry maar kan iemand mij miss helpen daarvoor heb ik deze topic opgericht
|
Hij heeft een vriendin. Jammer. Vergeten.
|
hoezo? schijt aan zn vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet weten wat interpunctie is op je 16e? :o
|
niks mee beginnen, maar vrienden mee blijven, je moet niet in andermans relatie stoken!!
|
maar volgens jullie ben ik dus wel verliefd op hem??? :confused: :s
|
Niets mee beginnen.
Het lijkt erop alsof hij behoorlijk veel energie in jou stopt ondanks dat hij een vriendin heeft, als hij jouw vriend was zou je het dan op prijs stellen als hij zoveel met andere meisjes om zou gaan als hij nu met jou doet? |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway: jij moet niet aan ons vragen of je verliefd op hem bent. Dat kun je alleen zélf bepalen. En als je écht verliefd bent, dan weet je dat écht wel. Dat voel je vanzelf. |
maar ik wil niet verliefd op hem zijn want hij heeft een vriendin. als hij weet dat ik heb leuk vind dan wil hij geen contact meer met me. :s :( denk ik tenminste en dat wil ik ook niet. :confused: :s :confused: :bloos:
|
Okee, ik heb de beginpost aangepast.. en nu wil ik hier niks meer horen over leestekens! ;)
Maarrr.. rock_verslaafde, ik wil in je volgende posts op dit forum altijd hoofdletters, komma's, punten, enz terugzien! |
Citaat:
|
Pff.. dan zet je die er voortaan ook bij natuurlijk! :s
Ik probeer er juist voor te zorgen dat je antwoord krijgt op je topic.. :) |
Citaat:
|
Hij heeft een vriendin. Dus geen actie ondernemen en geen toespelingen meer maken. Je maakt het die jongen en jezelf alleen maar onnodig moeilijk. Hij is bezet, so let it go..
|
Citaat:
|
Laat de relatie spaak lopen en ga er met hem vandoor :evil:
|
gewoon leuk blijven vinden, afspreken, leuke dingen doen. Wie weet vind hij je meer waard dan zijn vriendin
(af en toe moet je een bitch zijn) |
Citaat:
|
ik kan toch gewoon blijven afspreken, leuke dingen doen, bellen en smsen. Zolang ik hem maar niet van zijn vriendin afpak toch????
|
Citaat:
|
:eek: Gaat dit over Remy?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je op je 15e nog niet weet wat interpunctie is is er trouwens wat ernstig mis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|