![]() |
[tekening] Hunter
http://members.lycos.nl/forgedpencil...hes/Hunter.jpg
1 van een reeks karakter ontwerpen die ik uit wil werken, wordt waarschijnlijk nog ingekleurd. |
Godverredomme!
Ik wil altijd vloeken als ik jouw tekeningen zie Captain...maar dus, ben niet kundig genoeg / niet in de goeie bui om hier kritiek op te geven. Maar als je m inkleurt zal dat wel meer overzicht geven, wordt het allemaal wat duidelijker wat er op staat... Wederom veel groen lof voor Captain! (y) |
:cool: + (y) + ;)
|
:eek: :eek: En hij flikt et em weer.... :eek: :eek:
Laarzen misch nog wat statisch, maar boeit nie |
lijkt me een gezellige jongeman
|
Thanks guys.
|
Toppie als altijd :D
Doet me een beetje denken aan Kabal van MK3 :D |
mijn god zeg. hoe krijg je het voor mekaar (y)
|
Damn nice gast! voordat je gaat uitwerken, fix nog ff z'n shouder/biceps aanhechting op de arm met 't mes, ziet er een beetje vreemd/dun uit, other then that, damn nice, masker is ernstig vet!
btw, ik denk dat je em op a4 hebt getekend? ik zou eens voor a3 gaan, sommige delen zien er een beetje te gecropped uit door 't kleine papiervlak, zoals die hand van dat monster links en de bovenkant en zeikanten mogen ook wel wat uitlopen, beetje te gecentreerd allemaal.. als je net zo groot werkt op a3 kan je nog wat meer d'romheen doodlen en tekenen en kan je uiteindelijk de beste crop maken.. |
Citaat:
|
Woow, bijna te goed gewoon!:eek: (y)
|
Bekijk jij je PM wel eens? :D
|
(y) Heel vet! Al denk ik dat 'ie gekleurd mooier is. Nog wat puntjes: ik vind de laarzen erg log, hij heeft nu kuiten als boomstammen. En ik vind zijn borst wat vaag, het lijkt net alsof er een soort 'vouwen' inzitten. Maar verder heel erg vet!
|
Netjes (y) alleen zijn linkerzij ziet er wat vreemd uit, of ie een stuk mist, maar verder is ie goed.
(Doet me denken aan predator btw.) |
Personage! *snif*
Nou ja, verder heel vet natuurlijk, maar bij jou wisten we dat al. |
:) ziet er weer erg netjes uit, zoals altijd. Maar misschien moet je zīn middel iets breder maken. Nu is het nog een beetje te schriel :p
Maar verder uiteraard (y) Laat ook maar de ingekleurde versie zien :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |