![]() |
Geen geld, Wil wel wat doen morgen.. :S
Hey!
Ik heb dus nu vakantie, en ik wil morgen wat doen met mijn vriend. Aangezien we allebei geen geld meer hebben (vandaag opgemaakt) kunnen we dus niks doen wat geld kost. Hij is graag buiten bij zijn vrienden, maar ik wil liever gewoon met zijn 2tjes zijn morgen. Strandwandelingen hebben we al zo vaak gedaan Koekjes bakken ook Film kijken ook al te vaak gedaan Ik had wel een idee, om met zijn hond te gaan lopen naar een soort bos, en dan met die hond balletjes gooien en dan daarna even met z'n tweetjes samen op een bankje zitten. Maar ik heb al zo'n vermoede dat hij daar niet zo'n zin in heeft.. Ik wouw gaan zwemmen, maar hij wil liever 's avonds zwemmen (en hij heeft geen geld). Weet iemand nog iets? Het is namelijk al bijna "morgen".. Bedankt alvast!! |
|
Weet ik.. Weet ik..
Maar daar staan niet de dingen in waar je geen geld voor nodig heb, en het meeste heb ik allemaal al gedaan, maar sommige dingen zoals met elkaar verkleedpartijtjes doen.. Sorry maar dat is niks voor ons |
uitslapen en thee drinken
muziek luisteren samen douchen rondlopen met de hond eten spelletje doen filmpje kijken sexen slapen |
Citaat:
thee lust hij niet :P Muziek luisteren, moeilijk.. we zijn te verschillend met smaak samen douchen.. ouders zijn thuis :S Rondlopen met de hond.. tja zou kunnen.. * lui vriendje* eten.. doen we heel de dag al spelletje doen.. tja wordt ook al saai filmpje kijken.. zou ook kunnen sexen hihi.. kan ook :P slapen.. tja.. overdag.. :S maar bedankt voor de tips hoor.. :) |
Je plundert het drank-kastje van je ouders, word ff lekker aangeschoten, en duikt de stad in :D ..
|
Samen koken is ook altijd leuk :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |