![]() |
was je vandaag een beetje verdrietig?
zo ja: waarom?
Ik bedoel echt een beetje verdrietig om onbelangrijke zaken, niet dat ik hier een uithuil psych topic wil :) ts begint: ja :( omdat een aantal brilliante posts verwijderd werden en ik niet meer offtopic mag |
ja. want mn knie doet pijn. dus ik was verdrietig
|
ja, omdat mijn stomme lenzen in mijn ogen prikten
ow.. emotioneel gezien? Ik mocht niet mee naar de try-out van Hollywood on Ice |
Citaat:
|
ik heb twee keer de verkeerde bus genomen :mad:
maar daarvan was ik meer boos dan verdrietig |
Nee, totaal niet.
|
Ja, maar waarom? Pfff.
|
Nee, alleen moe.
|
Citaat:
|
ow! en ook dat ik de Windows Media Player wilde upgraden, maar dat ik dan de Windows Media Player en Explorer uit moest zetten.. maar dat heb ik toen lekker niet gedaan. Stomme Windows Media Player Upgrade :mad:
en het mooie verhaal bij de ava van Briseïs |
ik ben nu ook een beetje verdrietig omdat ik hele mooie muziek luister
|
ja.
gedumpt. :( |
Citaat:
|
ach gossie :(
iemand had zakdoekjes |
Ja, omdat mijn familie bij elkaar was voor een belangrijke gebeurtenis en ik kon er niet bij zijn (nou ja, zo belangrijk was t ook alweer niet, maar ik vond t wel jammer)
Maar voor de rest was t een topdag! |
ik geef mijn wel door
|
doe mij er ook een, ik barst in janken uit
volgens mij is dat zakdoekje nu best doorweekt bah |
ja maar de liedjes zijn ook zo mooi :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk veel :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu heb ik potverdikkeme voor jou mn pmbox geleegd... pm je niet meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is dat myuki logica? |
Citaat:
|
Citaat:
|
op msn, schatten van me :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik kon het niet waarderen dat mijn "vriendin" uitgebreid met hem zat te flirten during the class, terwijl ze wéét dat ik hem leuk vindt. En terwijl ze zelf al maanden lang achter dezelfde kutgast aanloopt. En ze dat alleen maar deed omdat ze was afgewezen toen ze bij mij in huis kwam hospiteren. En ze dan net op MSN ook nog es zegt dat ie toch niet is geïnteresseerd in mij en dat ie waarschijnlijk toch allang een vriendin heeft. En dat ze heel gezellig met hem bedden heeft uitgezocht in de ikea-gids. En dat hij degene die ze aanwees nog leuk vond ook :( :( :(
En dan had ik ook nog mijn vingers gekneusd terwijl ik een tv aan het dragen was. :( |
wat een trut :mad:
dumpen die hap |
Citaat:
|
jawel, vriendinnen kun je ook dumpen
gewoon zeggen 'het is uit' |
Citaat:
|
Ja, iemand wilde door mijn toedoen zelfmoord plegen, dat is best zielig en maakte me ook wel verdrietig :bloos:
Iemand anders die ik ken gaat morgen een psychiater lastig vallen, maar dat komt door hemzelf. heb ik niks mee te maken. Een ander wil mij bespringen, maar ik hem niet, dat maakt me ook wel verdrietig :bloos: |
Ik ben altijd wel een beetje emotioneel.
|
Ja, een vlo van de kat heeft me gebeten. De jeuk is ondragelijk.
|
Citaat:
|
Toen ik dit topic zag, dacht ik meteen hell motherfucking yeah, maar blijkbaar heb je liever dat ik naar Psych ga. :P
|
Ja, omdat ik vannacht bijna niet geslapen heb. :o
|
Gister niet , nu wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |