![]() |
~ Ik dans niet meer Mijn voeten zijn gebroken net als mijn hart In een zee van tranen gedoken Nam mijn laatste waterballet z'n start Ik dans niet meer Mijn inkt is verspild net als gevoel Als de ziel van stilte gewild Bereikt mijn laatste woord z'n doel ~ |
Beetje aanmatigend, niet? Maar het is wel mooi, al bereikt de gedachte mij niet helemaal.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Het is niet altijd 100% nodig om de gedachte te laten overkomen..Je kan het op verschillende manieren intereteren, dus dat hang ook volledig af van diegene die het leest. |
Triestig.. Maar je hebt het wel heel mooi omschreven. Jouw woordkeuze spreekt mij over het algemeen sowieso wel aan...
sterkte |
Nee, sorry, ik ben weer een ontactische oetlul... Die titel, deed me denken aan 'het' gedicht van DoP maken, schiet me maar af ofzo, zat toen op school...
|
Citaat:
Citaat:
|
JAHAA!
*kniel* Vergeef mijn zondig persoontje toch! Of help me uit mijn lijden... SORRY! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het toch iets van de dingen die het belangrijkst zijn bij het schrijven en dan vind ik dit eigenlijk wel een fijn compli.:) |
Wauwwwwww :eek:
Prachtstukje erg goed en mooi verwoord dikke (y) verder niets op aan te merken... liefsssxx Mariamne |
stil, dat ik altijd was met het lezen van je gedichten
liet ik menigmaal mijn reactie achterwege, omdat de meeste woorden gezegd waren toch vind ik dit mijn reactie waard, gezien de waarde dit gedicht niet ongeprezen voorbij kan gaan |
Citaat:
Ik vind je einde prachtig...en dit: ~ Ik dans niet meer Mijn voeten zijn gebroken net als mijn hart [/QUOTE] Maar dan krijgen we dit erachter: In een zee van tranen gedoken Nam mijn laatste waterballet z'n start [/QUOTE] Iets wat weer net te geforceerd overkomt, terwijl je in het eind juist niet probeert te dichten, maar meer je gevoelens zijn gang laat gaan....het laatste komt spontaner over dan het eerste zeg maar... Maar verder vind ik het dus een bijna perfect gedicht...erg geveolig en erg mooi... |
Ik vind hem heel erg mooi. Echt waar! Kusje Kronkel
|
Citaat:
Het was een "zwak" moment als je het zo kan noemen.Het schrijven van een gedicht was niet eens de bedoeling. Dusondanks dat ben ik blij dat het toch zo goed gelukt is..Iig bedankt voor je reactie. En ik sta achter je mening :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |