![]() |
Poetry jam!
we hebben de Schrijfopdrachten van Type gehad en de Kettingreactie, maar wie kent déze variant van de Poetry Jam al?
degene die begint bedenkt een titel voor een gedicht. een ander schrijft het gedicht erbij en bedenkt dan zelf een volkomen andere titel, waar weer iemand anders een gedicht bij schrijft. en zo voort, en zo verder. wie doet er mee? ik geef jullie de titel ~Krassen in het ijs~ veel plezier :) |
In 10 minuten in elkaar geflanst:
De nieuwe titel:
|
Rijk, rijker, rijkst
Opa speelt eenmalig met een kansspel mee, wie niet waagt... hij wint. -rijk- Vrouw van dertig, hoop bijna weg, maar nu eindelijk zwanger. -rijker- Meisje van zes moffelt gefascineerd een oranje gekleurd blad in de zak van haar jas. -rijkst- hmm niet echt wat je noemt een klassegedicht.. ;) nieuwe titel: Zonnestelsel |
[QUOTE]Flower_4_u schreef op 22-10-2004 @ 19:31 :
Rijk, rijker, rijkst Opa speelt eenmalig met een kansspel mee, wie niet waagt... hij wint. -rijk- Vrouw van dertig, hoop bijna weg, maar nu eindelijk zwanger. -rijker- Meisje van zes moffelt gefascineerd een oranje gekleurd blad in de zak van haar jas. -rijkst- hmm niet echt wat je noemt een klassegedicht.. ;) nieuwe titel: Zonnestelsel [/QUOTE Wat ontzettend orgineel en het is mooi! (y) |
Maar alluman zei rijk, rijkste , rijker toch? :confused:
|
Zonnestelsel
Een Pluto of een Mars, huilen doe ik toch dus zoveel maakt het niet meer uit. Bij het beter opletten bij aardrijkskunde had ik kunnen bepalen wanneer jij het dichtste bij me was, meneer de Zon, ik smelt voor jou. De hitte bereikt me overal, je afzijn raakt me als brekende kometen. Met mijn hemellichaam daag ik je uit waardoor je op me zal vallen en we gelukkig zijn. Maar waarom sta je dan eeuwig stil? Ik ben altijd even ver van jou verwijderd als jij van mij, maar ik mis je. En een nieuwe titel: Ik mis je waar je bijstaat |
Citaat:
ja maar ik dacht dat hij een beetje mis was... omdat het normaler is dat je rijk, rijker, rijkste zegt. hmm... zo niet, mijn excuses :o |
Citaat:
Ik mis je waar je bijstaat Ik lust helemaal geen vanillepudding, sterker nog, ik walg ervan. En toch lepel ik nu het laatste restje naar binnen. Je kijkt naar me, en naar m'n neus en ziet hoe die opgetrokken is. Toch verlos je me niet uit m'n lijden. Nee, je glimlacht, maar wel -lief- ik mis je waar je bijstaat. nieuwe titel: Mama's nieuwe hobby |
Mama's nieuwe hobby
Mama heeft een nieuwe hobby. We spelen verstoppertje en ik mag me verstoppen. Mama schreeuwt en ik doe dan alsof ik heel erg bang ben, ik doe dan of ik huil. Als mama me dan vindt, dan heb ik mijn handen voor mijn gezicht. Mijn moeder is de sterkste van de hele wereld, nog sterker dan de sterkste man. Als mama me slaat, speel ik nog steeds verstoppertje. Mama slaat zo hard. Jaajaa... :| Ronduit ongelukkig |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |