![]() |
Joost Zwagerman
Ik heb geen flauw idee waar ik dit moet plaatsen, dus als ik gigantisch fout zit, verplaats je het maar
Het is dus voor school, ik meet de bekendheid van Joost Zwagerman onder jongeren. Tis een vrij simpele enquete maar het gaat om het idee |
Hoort dit niet op Radio, TV en film? of Toneel en cultuur ?
|
Dat moet op letteren of moderne talen.
|
Ok dat spreekt dus al tegen, dat had ik oook :)
|
Ik ken hem als schrijver, muziek-kenner en presentator van Zomergasten. Waar moet ik dan op stemmen?
Slechte poll :bloos: |
ik heb wel eens een boek van hem gelezen
|
Nooit van gehoord...
|
Ja, ik heb meerdere boeken van hem gelezen.
|
Citaat:
"Tis een vrij simpele enquete" |
ik ken hem omdat Giphart hem 'belachelijk' maakt :D
|
Als het over de algemene bekendheid van Joost Zwagerman gaat kun je m beter hier laten staan, op letteren/MT zullen gemiddeld veel meer mensen Joost Zwagerman kennen
Ik heb wel eens een (of meerdere, weet t niet eens meer) boek van hem gelezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook al is het een simpele poll; betekent dat dan meteen dat je niet compleet van die man gehoord mag hebben? Zijn Madonna-verhalen kan ik dromen, ik heb genoeg boeken van hem gelezen, en Zomergasten is vaste prik voor me elk jaar, dus ook sinds hij het presenteert. |
Hij kwam me bekend voor en toen ik na ging dnekne dacht ik het is vast een schrijver maar ik zou gene boeken van hem kunnen noemen hoewel het best zou kunnen dat ik ooit een vanhem heb gelezen
|
Van Zomergasten én als schrijver. Hmja.
|
ik heb een boek van em gelezen.. ben alleen vergeten welke.. ff zoeken. oja. vals licht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde voor het eerst op dit topic van hem hij schijnt een schrijver te zijn.
|
Heb een boek van hem gelezen (erg goed trouwens) en ken hem van Zomergasten.
|
--> Letteren.
|
Citaat:
|
Ja, wel eens een boek van gelezen
|
Citaat:
Citaat:
|
ik wil het helemaal niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die gast komt bij ons uit de buurt ergens geloof ik. Hij geeft in ieder geval wel veel lezingen.
|
Het is dus niet mogelijk dat je weet dat Joost Zwagerman een schrijver is, maar nog niets van hem hebt gelezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk ken ik hem :D
Heb Gimmick!, De Buitenvrouw en Vals Licht gelezen. Vond Vals Licht geweldig, De Buitenvrouw wel ok, maar soms beetje vervelend geschreven, en Gimmick! wel cool :) |
Geen idee wie het is. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken hem niet en ken ook zomergasten niet. Als hij boeken schrijft wil ik er wel eens een lezen.
|
Citaat:
|
ik heb bijna alles van hem gelezen(y)
|
De buitenvrouw is toch van hem?
die heb ik gelezen oh en Vals licht ook trouwens |
Citaat:
|
gimmick! heb ik gelezen. vond het wel leuk, lekker vlot geschreven. fijn boek voor lijst of vakantie :) beetje giphart-achtig
|
Citaat:
je steekproef is niet meer generaliseerbaar naar de algemene bekendheid van Joost Zwagerman onder jongeren en dus niet representatief genoeg om te showen aan de buitenwereld. helaas p. kaas |
Ik begon met een boek van hem vanwege de titel, las vervolgens meer boeken, las recensies die hij geschreven bleek te hebben, presenteerde vervolgens zomergasten en zag hem regelmatig in tv-programma's.
Zo, mag je zelf invullen onder welke categorie ik val, aangezien ik zelf vind dat ik nergens in deze poll thuis hoor. Charlotte |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |